Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2021 09:50 - Всевалидна констатация ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1304 Коментари: 13 Гласове:
3

Последна промяна: 30.07.2021 09:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                   .....
                                                                    ...
                                                                     .


                 Стефан Цанев: Че сме най-бедната държава в Европа, е тъжно,
                                  но че се оказахме най-глупавата, е срамно ...   



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blackpredator - Гетьо,
30.07.2021 10:19
туй Стефан Цанев го каза по повод масовия отказ от ваксинация
ти тури ли си като мене Пфайзер?
цитирай
2. vencivaleri1951 - гети чака " Спутник"
30.07.2021 10:38
гquote=blackpredator]туй Стефан Цанев го каза по повод масовия отказ от ваксинация
ти тури ли си като мене Пфайзер?[/quote]
цитирай
3. vencivaleri1951 - Впрочем и аз не съм се ваксинирал още
30.07.2021 10:53
Дали не се отнасям сериозно, дали ме обърка противоречивото говорене , не знам.
От младите всички го изкараха, съпругата се ваксинира сред първите-още има часове и при ученици и при студенти, а и често е със "сладкишите" Ваксинацията обаче при втората игла прекара тежко. Два, три дена висока температура, ускорен пулс, втрисания...Първата игла не усети. С Пфайзер и тя. Иначе е убеден антиваксър, аз по скоро обратното, макар, че ваксина по желание никога не съм слагал
цитирай
4. getmans1 - Вашата изящна грухтоалност целяща ...
30.07.2021 11:10
Вашата изящна грухтоалност целяща да ме засегне по някакъв начин доказва, че съвсем правилно тази мисъл я смятам за всевалидна ... Заглавието на постинга изразява моето мнение за универсалността на казаното от Ст. Ценев за ваксините.
цитирай
5. vmir - Бот Венцо не е антиваксър.
30.07.2021 12:03
Точно затова все още не се е ваксинирал - за да има достатъчно ваксини за останалите, но най-вече - за антиваксъри като съпругата му. Колко всевалидно...
цитирай
6. vencivaleri1951 - По какъв начин си засегнат бе Гетьо
30.07.2021 12:32
Няма птички, няма лели и майки. Има шега за "привързаността" ти към всичко руско.
Прекалените честолюбие и сръдливост са един от признаците на провинционалното мислене и чувстване. Има и прекрасно либрето и още по прекрасна опера-"Селска чест"
Също може да се говори за универсалност, но ти пак ще се засегнеш
getmans1 написа:
Вашата изящна грухтоалност целяща да ме засегне по някакъв начин доказва, че съвсем правилно тази мисъл я смятам за всевалидна ... Заглавието на постинга изразява моето мнение за универсалността на казаното от Ст. Ценев за ваксините.

цитирай
7. vencivaleri1951 - Не Вмире, батко ти Венце е нехаен, а и объркан
30.07.2021 12:48
Половината ми познати лекари са ваксинирани, другата не, а част от тях категорично отказват да го направят."Джипката" също не го прави, хем кабинетът и е в център за ваксиниране. Жена ми го направи защото е много отговорен човек. Професията и според нея я задължава. Лично аз много се разтревожих от реакцията на организма и от втората игла-темепература окло 40%, пулс около 100.
Иначе лично аз вярвам на фармацефтите от Пфайзер. Те ми помогнаха , когато летя , да не се наливам с алкохол/имам страх от летене/, а да взимам ксанакс. Във възраст съм в която вероатно ще се наложи да ползвам вече и другият им широко приложим и успешен хап- виаграта. Тоест спокойствие във въздуха и "мир" в дома:)))

анонимен написа:
Точно затова все още не се е ваксинирал - за да има достатъчно ваксини за останалите, но най-вече - за антиваксъри като съпругата му. Колко всевалидно...

цитирай
8. blackpredator - жена ми отговорна като твоята Венци
30.07.2021 13:50
аз го направих преди три месеца
контактувам с много хора, та да вържа попа :)
не сме имали никаква реакция
цитирай
9. getmans1 - Не ме вкарвай в грях пред Бог и Блог ...
30.07.2021 14:39
... Още повече не ме вкарвай в РУСЛОТО на твоите възприятия на действителноста ... В трети коментар мого точно посочих моя поглед на тази мисъл на Ст. Цанев и затова заглавието е такова, затова и прескочих ваксините като повод да я произнесе

... ПРЕДИ ДА СИ ПОЗВОЛЯВАШ ДА СЕ ШЕГУВАШ С МЕН И НАПИСАНОТО И ДА МЕ ИРОНИЗИРАШ, И ПРЕДИ ДА СИ ПОЗВОЛЯВАШ ДА МЕ ПОУЧАВАШ СЕ ПОСТАРАЙ ДА ВНИКНЕШ В НАПИСАНОТО...

... ТУК ЩЕ СИ ПОЗВОЛЯ ДА ПРЕПОРЪЧАМ ДА СЛЕДВАШ ПРИМЕРА НА ПУТИН И ЖЕРАВИТЕ ... споменаването на „птиките, лелите и майки„ от твоя страна ми дава това право

... НЕ МИ ПРАВИ И ПСИХОПОРТРЕТИ ... най-малкото, че злепоставяш съпругата си ... затова и аз като не им е работа на „магистратурите„ в нашите работи не ги намесвам ...


vencivaleri1951 написа:
Няма птички, няма лели и майки. Има шега за "привързаността" ти към всичко руско.
Прекалените честолюбие и сръдливост са един от признаците на провинционалното мислене и чувстване. Има и прекрасно либрето и още по прекрасна опера-"Селска чест"
Също може да се говори за универсалност, но ти пак ще се засегнеш
[quote=getmans1]Вашата изящна грухтоалност целяща да ме засегне по някакъв начин доказва, че съвсем правилно тази мисъл я смятам за всевалидна ... Заглавието на постинга изразява моето мнение за универсалността на казаното от Ст. Ценев за ваксините.

цитирай
10. getmans1 - Все едно някой го интерисува къде те сърби или пък ... жена ти
30.07.2021 14:44
blackpredator написа:
аз го направих преди три месеца
контактувам с много хора, та да вържа попа :)
не сме имали никаква реакция

цитирай
11. blackpredator - абе цървул,
30.07.2021 15:06
май теб те сърби,
щото думите на Стефан Цанев едно към едно се връзват с бокочовеците..
цитирай
12. getmans1 - Ха-ха-хааа, ГОЛЯМАТА НТЕЛЕКТУАЛНА ФУНИЯ ... се изпразни, интелигентно ... аз няма да те наричам ...
30.07.2021 18:15
blackpredator написа:
абе цървул, ...
май теб те сърби,
щото думите на Стефан Цанев едно към едно се връзват с бокочовеците..


... Аз няма те обиждам с мои думи ... само ще ти препоръчам да прочетеш статията, няколко са отговорите на Ст. Цанев които ме накараха да погледна от този ъгъл на мисълта му ... последният е един от тях ... той е отговора за „цървула„
цитирай
13. notfun - ...гете, не мога да пропусна, тук, да те..аплодирамм якоо )))
31.07.2021 08:24
Ст Цанев, е един от най любимите ми бг класици!
чудна находка...
за разлика, от блоКовите ЕнцИклопедеУстници ...брррр...

getmans1 написа:
blackpredator написа:
аз го направих преди три месеца
контактувам с много хора, та да вържа попа :)
не сме имали никаква реакция


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071191
Постинги: 2741
Коментари: 26490
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031