Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2022 22:21 - Някои основни проблеми на България
Автор: mt46 Категория: Политика   
Прочетен: 4913 Коментари: 16 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 .
.
.

Много хора са дебилизирани, идиотизирани, ограничени... и не могат да схванат основните проблеми на България... Според мен те са:

1. Липса на активно, силно, смело, будно гражданско общество, което да се бори за българските национални и народни интереси...

2. Липса на свестен и достоен български политически елит...

3. Мафиотизация на държавата.

4. Липса на адекватна, независима, справедлива съдебна система.

5. Демографска катастрофа...

6. Сриване на доверието в повечето партии...

6. Силна зависимост на България от чужди, антибългарски сили...

И т. н.

М. Тачков



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - не подценявай хората, според по...
01.08.2022 22:32
не подценявай хората, според половината от всички в блога ако не и повече ще напишат подобно на твоето

отзад - напред

антибългарски сили си писла, но може да бъдат и пробългарски според техния и българския интерес когато съвпадат, зависи как бг политиката ще ги ползва

според мен има сриване на доверието въобще във всички партии

демографска криза има вероятно в почти всички бели държави

освен съдебната система страдат здравната, коя ли не

българина дори си обича някой от мафиотите, славослови ги не от днес

въобще всичко що се зове елит в бг не е елитарно

убеден съм, че гражданско общество от българи или руснаци в днешно време не мож е да има или хайде - едва ли би могло да има силно, активно и променящои нещо - не
цитирай
2. germantiger - и да финализирам на първа стра ...
01.08.2022 22:35
и да финализирам

на първа стра ницас в момента под твоя е постинг на секирата, който се нарича

Русь молодаЯ/русскаЯ рать - изпълнЯва анита христова трифонова

така - да си видял някой да изпълнява немецкая рать или французская кухня някой да пее

обаче русская да, нали
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
01.08.2022 22:51
Да, очертал си причините
Липсата на гражданско общество според мен се дължи на това ,че сегашната система насърчава единаците, вълци по природа!?
Липсва колективният дух!
В гимназията бяхме колектив и между изявените имаше благородно съревнование, писах днес един коментар по тази тема Радвахме се взаимно на успехите си, не си завиждахме и пречехме!
Просто системата , случайно или не ,ни създаде!
Стимулираше ни, да бъдем такива!
Сега, такива като нас ще са Донкихотовци, ще са обект на присмех! И бяхме наистина специалисти Не гледахме един на друг като на конкуренти, успехът на някой беше общ за всички Майката на съученик дотичала до в къщи ,да каже на майка ми, че в Централен вестник, на първа страница, са писали за мен? Нещо, което и аз не знаех!
Рибата, както казват в Неапол, се вмирисва от главата!
В общество от единаци, загрижени само за себе си,каква плячка да отмъкнат от другите, чудеса в него, от рода на общо преуспяване, не могат да се очакват
Хубава вечер!
цитирай
4. kvg55 - mt46,
01.08.2022 23:34
Казаното в първите два реда важи за цялото човечество. Просто България трябва да се замести със Света.
Но нас, разбира се, ни интересува България.
Когато говорим за общество, това разбира се са хората. А хората, освен това, което си посочил в началото, са психически уморени. Осигуряването на средствата за живот отнема на трудещия се осем и повече часа. За по–висок жизнен стандарт според буржоазните критерии – жилище, автомобил, дрехи, бижута, екскурзии и курорт – задължително работиш повече. Ако си намериш допълнително работа, разбира се.
А има капиталисти, които направо си принуждават наемните работници да работят повече от осем часа. Че не им и плащат трудовото възнаграждение редовно.
Свободното време за интелектуално развитие на трудещият се, е недостатъчно. А според Маркс свободното време на индивида е показател за развитостта на обществото.
В това се състои манталитета на буржоата – предпочита да работи за да си купи по "престижен" автомобил и гледа с насмешка на този, който се задоволява със старата си кола, но пък чете книги. И на пътя демонстрира превъзходството си.
Когато цялото ти внимание е ангажирано да изкараш прехраната, нямаш време и интерес да се занимаваш със състоянието на държавата и обществото, освен когато се сблъскаш с някоя общинска или държавна институция. Който сблъсък задължително те натоварва психически.
А преди да направиш дете, мислиш какво битие ще му осигуриш. Само циганите не мислят по този въпрос. Друг момент е, че децата пречат на кариерата и безгрижния живот.
Отношенията в икономиката (стремеж към забогатяване с всякакви средства), които са базата на обществото, определят надстройката на обществото – политика, юрисдикция.
Така че съдебната система си е напълно адекватна – защитава богатите, властимащите и свързаните с тях мафиоти.
цитирай
5. fun1001 - ...немаме проблеми..щом ванко, е доволен, от себе си !!)))
02.08.2022 00:07


Просто системата , случайно или не ,ни създаде!
Стимулираше ни, да бъдем такива!
Сега, такива като нас ще са Донкихотовци, ще са обект на присмех! И бяхме наистина специалисти Не гледахме един на друг като на конкуренти, успехът на някой беше общ за всички Майката на съученик дотичала до в къщи ,да каже на майка ми, че в Централен вестник, на първа страница, са писали за мен? Нещо, което и аз не знаех!
цитирай
6. fun1001 - ...буржоазиятя ,ПРАВИ/и насърчава/ УСПЕХА, на едно Общество.Тя, е Авангарда..
02.08.2022 00:09

В това се състои манталитета на буржоата – предпочита да работи за да си купи по "престижен" автомобил и гледа с насмешка на този, който се задоволява със старата си кола, но пък чете книги. И на пътя демонстрира превъзходството си.
Когато цялото ти внимание е ангажирано да изкараш прехраната, нямаш време и интерес да...
цитирай
7. mt46 - Но не го пишат! Почти всички в блога имат силни партийни пристрастия...
02.08.2022 19:45
germantiger написа:
не подценявай хората, според половината от всички в блога ако не и повече ще напишат подобно на твоето

отзад - напред

антибългарски сили си писла, но може да бъдат и пробългарски според техния и българския интерес когато съвпадат, зависи как бг политиката ще ги ползва

според мен има сриване на доверието въобще във всички партии

демографска криза има вероятно в почти всички бели държави

освен съдебната система страдат здравната, коя ли не

българина дори си обича някой от мафиотите, славослови ги не от днес

въобще всичко що се зове елит в бг не е елитарно

убеден съм, че гражданско общество от българи или руснаци в днешно време не мож е да има или хайде - едва ли би могло да има силно, активно и променящои нещо - не

Щом нямаме гражданско общество, ще продължаваме да западаме...
цитирай
8. mt46 - Доста българи пеят на английски език...
02.08.2022 19:46
germantiger написа:
и да финализирам

на първа стра ницас в момента под твоя е постинг на секирата, който се нарича

Русь молодаЯ/русскаЯ рать - изпълнЯва анита христова трифонова

така - да си видял някой да изпълнява немецкая рать или французская кухня някой да пее

обаче русская да, нали

цитирай
9. mt46 - Здравей, Иване! Но нали в Унгария, в Чехия, в Гърция, в Германия и т. н. има почти същата система?...
02.08.2022 19:49
leonleonovpom2 написа:
Да, очертал си причините
Липсата на гражданско общество според мен се дължи на това ,че сегашната система насърчава единаците, вълци по природа!?
Липсва колективният дух!
В гимназията бяхме колектив и между изявените имаше благородно съревнование, писах днес един коментар по тази тема Радвахме се взаимно на успехите си, не си завиждахме и пречехме!
Просто системата , случайно или не ,ни създаде!
Стимулираше ни, да бъдем такива!
Сега, такива като нас ще са Донкихотовци, ще са обект на присмех! И бяхме наистина специалисти Не гледахме един на друг като на конкуренти, успехът на някой беше общ за всички Майката на съученик дотичала до в къщи ,да каже на майка ми, че в Централен вестник, на първа страница, са писали за мен? Нещо, което и аз не знаех!
Рибата, както казват в Неапол, се вмирисва от главата!
В общество от единаци, загрижени само за себе си,каква плячка да отмъкнат от другите, чудеса в него, от рода на общо преуспяване, не могат да се очакват
Хубава вечер!

цитирай
10. mt46 - А защо сме на последно място в ЕС?...
02.08.2022 19:52
kvg55 написа:
Казаното в първите два реда важи за цялото човечество. Просто България трябва да се замести със Света.
Но нас, разбира се, ни интересува България.
Когато говорим за общество, това разбира се са хората. А хората, освен това, което си посочил в началото, са психически уморени. Осигуряването на средствата за живот отнема на трудещия се осем и повече часа. За по–висок жизнен стандарт според буржоазните критерии – жилище, автомобил, дрехи, бижута, екскурзии и курорт – задължително работиш повече. Ако си намериш допълнително работа, разбира се.
А има капиталисти, които направо си принуждават наемните работници да работят повече от осем часа. Че не им и плащат трудовото възнаграждение редовно.
Свободното време за интелектуално развитие на трудещият се, е недостатъчно. А според Маркс свободното време на индивида е показател за развитостта на обществото.
В това се състои манталитета на буржоата – предпочита да работи за да си купи по "престижен" автомобил и гледа с насмешка на този, който се задоволява със старата си кола, но пък чете книги. И на пътя демонстрира превъзходството си.
Когато цялото ти внимание е ангажирано да изкараш прехраната, нямаш време и интерес да се занимаваш със състоянието на държавата и обществото, освен когато се сблъскаш с някоя общинска или държавна институция. Който сблъсък задължително те натоварва психически.
А преди да направиш дете, мислиш какво битие ще му осигуриш. Само циганите не мислят по този въпрос. Друг момент е, че децата пречат на кариерата и безгрижния живот.
Отношенията в икономиката (стремеж към забогатяване с всякакви средства), които са базата на обществото, определят надстройката на обществото – политика, юрисдикция.
Така че съдебната система си е напълно адекватна – защитава богатите, властимащите и свързаните с тях мафиоти.

цитирай
11. mt46 - Нали знаеш, че повечето неща са двойствени?...
02.08.2022 19:56
6. fun1001 - ...буржоазиятя ,ПРАВИ/и насърчава/ УСПЕХА, на едно Общество.Тя, е Авангарда..
00:09

И буржоазията има плюсове и минуси...
цитирай
12. germantiger - 8. mt46 - Доста българи пеят на ан...
03.08.2022 09:45
8. mt46 - Доста българи пеят на английски език...

...

ти подограваш ли ми се или се правиш на какво >>>

не става дума езика на пеене, а текст, съдържание, смисъл внушение

то и много японци пеят на английски и много германци също

но американская молодежь няма песен има гавра с ю ес ей от раммщайн например в песен
цитирай
13. mt46 - Сериозен съм. Но май ти не схващаш!...
03.08.2022 13:08
germantiger написа:
8. mt46 - Доста българи пеят на английски език...

...

ти подограваш ли ми се или се правиш на какво >>>

не става дума езика на пеене, а текст, съдържание, смисъл внушение

то и много японци пеят на английски и много германци също

но американская молодежь няма песен има гавра с ю ес ей от раммщайн например в песен

Да сложим на везната една възрастна жена, която е закърмена с руските песни и с любовта към Русия... Да сложим на другата страна на везната хиляди тийнейджъри, които пеят на английски вместо на български в разни български конкурси, шоу програми по телевизиите, записват албуми на английски, качват свои клипове с песни на английски! Все едно в Гърция повечето младежи да пеят на английски вместо на гръцки...
цитирай
14. shtaparov - Имам отговори откъде са дошли всички тези проблеми:
04.08.2022 15:52
1. Гражданско общество нямаме по вина на властта: тя създава тези общества,тя ги и разрушава.
2. Нашия елит го моделират заинтересовани "велики" сили,които не уважават народа ни заради глупавата и лъжлива азиатска история,която мърси неговата биография.
3. Мафиотизацията е пряко наследие от комунизацията и русификацията на обществото,извършени след 1944 г. Това е така,понеже до 1944 г. единствената мафия у нас беше БеКапе.
4. Демографската катастрофа ни я докарва мафиотизацията,която не се интересува от народа ни,а от националните ни богатства.
5. Сриване на доверието в партиите е резултат на същата мафиотизация и липса на свестен политически елит,който би елиминирал лесно и бързо излишните стотици партии у нас и би оставил само три или четири.
6. Силната зависимост на България от чужди сили ни бе наложено на Девети септ. 1944 г. и от тогава не е преставало. До Девети България бе съвършено независима и ако някъде е изглеждало че се съобразява с германските интереси,то е било не поради някаква зависимост,а поради моментно съвпадение на германските интереси с нашите!
цитирай
15. mt46 - Не е точно така, но не ми се спори...
04.08.2022 20:48
shtaparov написа:
1. Гражданско общество нямаме по вина на властта: тя създава тези общества,тя ги и разрушава.
2. Нашия елит го моделират заинтересовани "велики" сили,които не уважават народа ни заради глупавата и лъжлива азиатска история,която мърси неговата биография.
3. Мафиотизацията е пряко наследие от комунизацията и русификацията на обществото,извършени след 1944 г. Това е така,понеже до 1944 г. единствената мафия у нас беше БеКапе.
4. Демографската катастрофа ни я докарва мафиотизацията,която не се интересува от народа ни,а от националните ни богатства.
5. Сриване на доверието в партиите е резултат на същата мафиотизация и липса на свестен политически елит,който би елиминирал лесно и бързо излишните стотици партии у нас и би оставил само три или четири.
6. Силната зависимост на България от чужди сили ни бе наложено на Девети септ. 1944 г. и от тогава не е преставало. До Девети България бе съвършено независима и ако някъде е изглеждало че се съобразява с германските интереси,то е било не поради някаква зависимост,а поради моментно съвпадение на германските интереси с нашите!

цитирай
16. shtaparov - (Не е точно така, но не ми се спори...)
05.08.2022 05:09
mt46 написа:
shtaparov написа:
1. Гражданско общество нямаме по вина на властта: тя създава тези общества,тя ги и разрушава.
2. Нашия елит го моделират заинтересовани "велики" сили,които не уважават народа ни заради глупавата и лъжлива азиатска история,която мърси неговата биография.
3. Мафиотизацията е пряко наследие от комунизацията и русификацията на обществото,извършени след 1944 г. Това е така,понеже до 1944 г. единствената мафия у нас беше БеКапе.
4. Демографската катастрофа ни я докарва мафиотизацията,която не се интересува от народа ни,а от националните ни богатства.
5. Сриване на доверието в партиите е резултат на същата мафиотизация и липса на свестен политически елит,който би елиминирал лесно и бързо излишните стотици партии у нас и би оставил само три или четири.
6. Силната зависимост на България от чужди сили ни бе наложено на Девети септ. 1944 г. и от тогава не е преставало. До Девети България бе съвършено независима и ако някъде е изглеждало че се съобразява с германските интереси,то е било не поради някаква зависимост,а поради моментно съвпадение на германските интереси с нашите!


Почти точно си е така,нo на тази тема не можеш и да спориш- трябва първо да си подкован а второ- да си уверен в своите думи и да можеш да ги докажеш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19172241
Постинги: 3687
Коментари: 45099
Гласове: 148935
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031