Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2022 13:12 - ДЪРЖАВНИЯТ ПРАЗНОГЛАВЕЦ Е ВИНОВЕН ЗА ИДИОТСКАТА ПАТОВА ПОЛИТИЧЕСКА СИТУАЦИЯ В СТРАНАТА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1040 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЕДНО МОЕ СТАРО ПИСМО, КОЕТО ОБЯСНЯВА СЕГАШНАТА СИТУАЦИЯ У НАС

 ГОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ,
В самото начало на вашия сегашен мандат ви изпратих писмено предложение да се направи Национална кръгла маса, на която да се обсъди и създаде нова дългосрочна стратегия за развитие на България и се създаде нов модел на управление, тъй като този модел, създаден според чужда 50 годишна програма/Кремълският план "Голгота" за тихомълком въдстановяване на комунизма чрез въвеждане на възможно най-отвратителната форма на капитализъм, за да поискат хората възстановяване на комунизма/ Този план, създаден от екипа на бившия генсек на КПСС и дългогодишен председател на КГБ Юрий Андропов е порочен и изключително вреден за страната ни. 
Всичко това е изложено в писмо на Андропов до Тодор Живков през декември 1983 г. Държал съм го в ръцете си.
Отговор не получих!
По този начин вие нарушихте закона, защото в него е определен императивен срок за отговор.
Изпратих ви второ писмо със същото предложение след като изтече срокът за отговор.
Отговор отново не получих!
Така вие за втори път нарушихте закона!
Изпратих трето писмо-предложение.
Отговор за трети път не получих!
Това беше трето неизпълнение на закона!
Изпратих четвърто писмо и вие за четвърти път не ми отговорихте и нарушихте закона като отявлен рецидивист, за когото законът не означава нищо!
Преди година ви изпратих пето писмо, в което ви предупредих, че ако в определения срок не ми отговорите-ще започна гладна стачка пред президентството.
Отговор в определения срок отново не получих и започнах гладна стачка пред официалния вход на Президентството.
На осмия ден вие слязохте при мен, за да ме убеждавате да прекратя гладната стачка и да не си съсипвам живота и здравето. Попитах ви дали ще се осъществи създаването на Национална кръгла маса за смяна на стратегията и модела на управление. Вие ми казахте, че не е необходима смяна на модела, а трябва да се искат остовки. Относно живота и здравето ми ви отговорих, че не аз, а вие с нарушаването на закона ми подлагате живота и здравето на изпитание. Така разговорът приключи и вие се прибрахте. Аз останах още пет дни пред президентството и едва на 13-ия ден получих писмен отговор, в който вие твърдите, че не е необходима промяна на модела, а само оставки. Отговорът съм публикувал още тогава в блога си.
Помните ли това?
Събитията от последните месеци ви провергаха брутално. Видя се, че тази конституция и този модел на управление са порочни и невъзможни за облагородяване. Както казваше един мой приятел-"Да облагородиш комунизма е все едно да облагородиш сифилиса!"

ГОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ,

Отказвайки да подкрепите създаването на Национална кръгла маса за нова стратегия на България и нов модел на управление вие доведохте страната до сегашната идиотска ситуация. Отговорността е изцяло ваша и няма как да избягате от тази отговорност. Идиотщините в управлението през последните 30 години ще тежат на вашата съвест, доколкото я имате!Аз ви предложих начин да се създаде от националния интелектуален потенциал нещо качествено и безалтернативно. В този форум т. нар. "политически партии" нямаше как да участват, тъй като те си имат свои, теснопартийни, стратегии и интереси. Щеше да се избере един програмен парламент, който да гласува решенията на Националната кръгла маса, за да им придаде законност и легитимност и да се назначи едно Програмно правителство, което да реализира новата стратегия.

ГОСПОДИН ПРЕЗИДЕНТ,

Досегашните управляващи ще си понесат своята наказателна и политическа отговорност, но моралната отговорност я носите вие!
Не забравяйте това!

12.08.2021 г.                                                              Николай Колев-Босия

 




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11787893
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930