Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2023 00:49 - Това е село Головщино
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2872 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 01.06.2023 00:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това е селото за което гетьо се е загрижил Има и домове, училище на снимки
Спретнато и чисто селце-350 души, което за Русия е селце под чертата
Въпреки това има медицински пункт и редовен транспорт
Хайде да бъде така добър Гетьо да покаже църквата в селото си, да покаже входа на селото също . Аз твърдя, че в България поне 10 окръжни града нямат подобна църква
А където има църква , училище, транспорт  и медицински грижи има и шанс



image








 image



Гласувай:
1



1. getmans1 - Дагойба, явно без да излъжеш немож ...
01.06.2023 08:07
Дагойба, явно без да излъжеш немож заспа.
Само не казвай, че без да искаш.
цитирай
2. notfun - егаси му ) вашите простотии,нямат край
01.06.2023 09:55
Венци, Църквата, е може би
най-силната, и мощна пропаганда машина,
заедно с ТВ, и Интернет@@
Споко и в германия всички села имат хубави църкви и тук има 2/3. зомбиран народ
не съм русофил не съм и русофоб
Политиката е работа ,тоест бизнес, а войната - начин за печелене на много, много долари.и. никой руски олигарх няма сметка в рубли)

по-добре, седнете, и прочете една хубава книга
Сун Дзъ, Изкуството на войната, и Принцът, Князът
на Макиавели. Класика в жанра продават ги комплект .

бате Гочо Калифорнийски, даже и.не чухме ,дали ги "носи"в Калифорния .
и прочел
смятай, колко сте смешни
с тези локуми , на цялата публика, тук.
то, няма и публика, да бъдем откровени
цитирай
3. vencivaleri1951 - Защо да лъжа бе гетьо
01.06.2023 10:51
Когато постваш нечий коментар, или цитираш, то ти заставаш зад него. Аз реших като теб да проверя и потърсих в Уйкипедия и видях малко/по руските мащаби/ селце -спретнато , чистичко и вярвай ми много малко са подобните на него в България села

getmans1 написа:
Дагойба, явно без да излъжеш немож заспа.
Само не казвай, че без да искаш.

цитирай
4. vencivaleri1951 - Юлке, виждал съм и в Русия немски села навремето
01.06.2023 11:10
Виждал съм спертантите им дворове и как всяка неделя работници, животновъди и т н обличат костюмите , а жените нарядните си дрешки и отиват на църква За подредеността на германците няма смисъл да ми описваш-всеизвестно е Аз съм се побърквал там, когато на някое "Щрасе" с отлична видимост и никакви коли, посреднощ германците си чакат зеленото на Сфетофара-и пешеходци и коли
Да знаеш обаче, че толкова ред, не е наредЗаради този ред, не съм германски зет.
Всяко нещо което си оставил , да бъде преподредено, да чакаш ласка, чак когато всичко запланувано е изпълнено Бърза пишка по време на сесия-това е ерес...
В случая няма пропаганда гетьо беше постнал коментар на някого си, който описваше адска пътна настилка в това село. Потърсих го и видях подредено и чисто селце Нищо повече Помолих да покаже църквата и подхода към неговото село-едва ли ще го направи

notfun написа:
Венци, Църквата, е може би
най-силната, и мощна пропаганда машина,
заедно с ТВ, и Интернет@@
Споко и в германия всички села имат хубави църкви и тук има 2/3. зомбиран народ
не съм русофил не съм и русофоб
Политиката е работа ,тоест бизнес, а войната - начин за печелене на много, много долари.и. никой руски олигарх няма сметка в рубли)

по-добре, седнете, и прочете една хубава книга
Сун Дзъ, Изкуството на войната, и Принцът, Князът
на Макиавели. Класика в жанра продават ги комплект .

бате Гочо Калифорнийски, даже и.не чухме ,дали ги "носи"в Калифорния .
и прочел
смятай, колко сте смешни
с тези локуми , на цялата публика, тук.
то, няма и публика, да бъдем откровени

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5092851
Постинги: 1367
Коментари: 19659
Гласове: 5491
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930