Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2023 09:10 - Политика+проституция=корупция
Автор: p12a28n Категория: Политика   
Прочетен: 1006 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 07.06.2023 09:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 През годините на този наречен "ПРЕХОД", много от нас загубиха доверие доверието не само в управлението на държавата-загубха доверие в хората, в приятелите във всичко!
Понякога си мисля, ако нещата бяха останали както бяха, как бихме живяли днес?
Естествено че прогреса в технологиите и новостите на света, би забавил развитието си при нашите държави от така наречен света от "СОЦА" ,  но ако трябва да съм искрен, все повече се питам това плюс или е минус?
Нашите деца, внуци, нямаше със сигурност да проговарят първите си думи на АНГЛИЙСКИ език, щяха да казват мама, тате, баба, дядо на чист роден език!
Приказки за лека нощ, щяхме да им разказваме ние, както на нас са ни ги разказвали дядо и баба а не телефони и таблети.
Но ние, ние в какво се превърнахме, защото промяната започна от нас, тези който скачахме по площадите и викахма с силен глас-ПРОМЯНА, СВОБОДА, ГЛАДНИ СМЕ!
Уви, говоря за себе си-нито си заситих, нито съм свободен, е промяна има-не смея нощем в топла лятна нощ да повървя пеш, по уличките на моят град с който съм израснал.
Но не толко от страх, че ще бъда пребит за последното ми левче, в пробитият ми джоб,а
затова че изневерих на тези улички, предадох детството си, младините, силата си на хора
който са  използвали, част от моя живот-за тяхна облага....тъжен преход уви!
Кои ще ни управлява? Питам се-има ли значение за теб? Веднага, без колебание си отговарям...вече не, защото не желаля повече да крадат от мен, останалите надежди!
ЛЪЖАТ ПАК: НЯМА ДА ПИПАТ ДАНЪЦИ, БЮДЖЕТА ЩЕ Е СПРАВЕДЛИВ, ПЕНСИОНЕРИ, БЕДНИ, НОРМАЛНИ ХОРА-ЛЪЖАТ -ПОМНЕТЕ !
Проститутката поне, предварително си казва цената за лъжливото си удоволствие-ТЕЗИ ЩЕ НИ ЛЪЖАТ ДО КРАЯ НА ТЯХНОТО "управление"!!!!!
 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ТИ ЩЕ МИ ПОМОГНЕШ ЛИ ОТ ТОРМОЗА НА АНТОАН НАД МЕН
07.06.2023 13:56
ПОЛИТИКАТА Е СЛЕД ЧОВЕКА
цитирай
2. p12a28n - Алиса, казвам-политиката променя хората...
07.06.2023 15:08
Всеки път искам да помогна, но явно говорим различни езици. Чуй пак, сега дано ме разбереш-НИКОЙ, ОСВЕН САМАТА ТИ НЕ МОЖЕ ДА ТИ ПОМОГНЕ, НЕ МИСЛИ ВЕЧЕ ЗА ТАЗИ, НЕСПОДЕЛЕНА ЛЮБОВ, ТЯ ЩЕ ТЕ ПОГУБИ И ДЕГРАДИРА КАТО ЛИЧНОСТ, ПОВЯРВАЙ НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА!
Но ще опитам все пак-Антоан, дано четеш в моето поле за коментари, ще научиш неща който са скрити от теб! Тази жена не е луда, тя е лудо влюбена в теб, ти трябва да си щастливеца на всички времена, де в мен да се влюби така жена, бих я
боготворил, бих я носил на ръце, бих дал всичко за нея! Знаеш ли че скоро тя и сина и, бяха свършили парите, нямаха дори за храна, но тази същата "ВЕЩИЦА" НАМЕРИ ПАРИ ЗА ТЕБ, БОЛНИЯ, купи лекарства и ти прати!!!.....
цитирай
3. p12a28n - Когато я попитах защо го прави, тя ...
07.06.2023 15:20
Когато я попитах защо го прави, тя заплака и каза че на теб са нужни лекарствата, от колкото храната за тях....
Антоане, ти си почитател на изкуството, значи имаш "СЪРЦЕ" то дава чувствата у всеки от нас, но дава и друго по ценно от тези чувства- дава човещината у нас, покажи я тя е там, в гърдите ти!
Ани, ти си пораснала, не си онова момиче което си прерязваше вените заради момче!

Извенете ако засегнах някой, простете ми!
цитирай
4. p12a28n - П.П
07.06.2023 15:36
Между другото, стихотворението "Война с думи " писах за вас двамата-прочетете го, ако не сте!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: p12a28n
Категория: Поезия
Прочетен: 69913
Постинги: 74
Коментари: 37
Гласове: 130
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930