Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2013 17:55 - За Хитлер и наркотиците
Автор: mt46 Категория: Рецепти   
Прочетен: 2635 Коментари: 2 Гласове:
15

Последна промяна: 09.12.2013 18:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.

В един от документите, наскоро открити в прословутата "Вълча бърлога" е доклад от 47 страници, съставен от констатациите на шестима лекари близки до Фюрера и друг, основен доклад от 178 страници, съставен от лекаря Ервин Гисинг. От написаното вътре излиза, че Хитлер и неговата любима Ева Браун правили секс, независимо, че спели в отделни стаи. Доктор Теодор Морел дори отбелязал, че Хитлер е бил инжектиран със сперма от млади бикове, което трябвало да стимулира неговото либидо.

"На Хитлер особено много му харесвало, когато бил в компанията на привлекателни жени. В следващите години неговото либидо очевидно е намаляло вследствие на увеличените задължения", пише Морел в раздела "секс характеристика".

В доклада на Гисинг пък се твърди, че Хитлер е използвал кокаин, за да си прочиства синусите, но с течение на времето доктора е трябвало да намали дозата, тъй като фюрера започнал да злоупотребява с честотата на смъркане.

Източник: Кросс

svetoven.pogled.info/news/35126/Hitler-e-polzval-narkotitsi

Освен това "Хитлер подсилвал с дрога армията си" -

news.ibox.bg/news/id_1542807108

ПП: Това е нещо ново за мен, а сигурно и за мнозина... Знаех си, че властниците, световните владетели са луди, но друго е това да се потвърди от повече източници...





Гласувай:
15


Вълнообразно


1. mt46 - http://www.dw.de/%D1%85%D0%B8%D1%82%D0%BB%D0%B5%D1%80-%D0%BD%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B8-%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%8A%D1%82-%D0%B7%D0%B0-
10.12.2013 13:47
Хитлер, нацистите и митът за аутобаните

Аутобаните са изобретение на националсоциалистите, които така решавали проблема с безработицата в Германия. В това вярват мнозина и до днес, макар всъщност то да представлява една историческа лъжа. Защо?

Адолф Хитлер с лопата в ръка, около него са строени войници. Един от тях е приготвил фотоапарат за да увековечи фюрера по време на първата копка на следващата отсечка...

По онова време този популярен мотив се разпространява из целия Райх. Особено там, където се изграждат малки отсечки от т.нар. "райхсаутобан". Инсценировката има една единствена цел - личният пример на фюрера е трябвало да мобилизира цялата нация. Първите копки и откриването на нови отсечки тогава се отбелязват с празнични церемонии, а рязането на ленти почти се е превърнало в ежедневие.

Хитлер си присвоява аутобаните

Това представлява странен обрат, защото само няколко години по-рано Националсоциалистическата работническа партия NSDAP и комунистите бойкотират строителството на магистрали от бетонни плочи. "Аутобаните ще обслужват интересите само на богатите аристократи и еврейските едри капиталисти", заявяват те и отказват да участват в политическите преговори за финансирането на магистралите. Едва след като през 1933 година Хитлер идва на власт, нацистите откриват аутобана като средство за постигане на собствените си цели.
[Инсценировката първа копка]

Инсценировката първа копка

До 1929 г. строителството на аутобани в Германия изобщо не напредва заради икономическата криза и липсата на средства. Тогава Германия страда от масова безработица, а хиперинфлацията и репарациите от Първата световна война са допълнително бреме. Едва през 1932 г. тогавашният кмет на Кьолн Конрад Аденауер успява да осигури финансиране за първото широколентово шосе между Кьолн и Бон. Това е днешната магистрала № 555. Навремето отсечката е била дълга 20 километра и е позволявала максимална скорост от 120 километра в час, макар тогавашните автомобили да са развивали най-много 60 км /ч. Половин година след откриването на отсечката националсоциалистите прекатегоризират шосето в аутобан, за да си присвоят титлата "строители на първия аутобан".

Хитлер е навсякъде

Още през 1909 година автомобилната индустрия и влиятелни граждани се обединяват около идеята за изграждането на отсечка "без прах, конски каруци и пешеходци, където автомобилите могат да се движат свободно". През 1913 година в Берлин започва строежът на т. нар. "автомобилно и изпитателно шосе". Вместо за планираните 17 километра обаче парите стигат само 10 километра от трасето, а Първата световна война прекъсва изграждането му. След края на войната отсечката служи единствено за изпитания на спортни автомобили.
[Армията от строители на първия райхсаутобан Франкфурт-Дармщат-Манхайм през септември 1933 г.]

Армията от строители на първия "райхсаутобан" Франкфурт-Дармщат-Манхайм през септември 1933 г.

През 1926 година е създадено дружеството "HaFraBa" за изграждане на аутобан през цяла Германия - от Хамбург през Франкфурт към Базел. Първоначално нацистите отхвърлят инициативата, но след като Хитлер идва на власт, планът отчасти е приет, а самото дружество е преименувано на "Дружество за изграждане на райхсаутобани".

Историците днес твърдят, че Адолф Хитлер просто се е присламчил към идеята за по-висока мобилност. Той навреме осъзнава, че една доста амбициозна за времето си идея може да му свърши добра работа - с изграждането на аутобани да съблазни нацията и така да подсигури властта си. Ясно е, че тогава само малцина германци са можели да си позволят собствен автомобил и така да се възползват от предимствата на новите аутобани. Нацистката пропаганда обаче има решение и на този въпрос и обещава мобилност за всички - не само богатите, а и широките народни маси е трябвало да са в състояние да пътуват. Така се ражда идеята за "народната кола" (Volkswagen). Хитлер заповядва всяка година да бъдат изграждани по 1 000 километра магистрални пътища. През 1934 година той обявява началото на "битката за работниците" и обещава да намали драстично броя на безработните. Според Хитлер строителството на аутобаните е трябвало да осигури работа за 600 хил. души. Но и в годините на най-усиленото изграждане на магистрали в него участват не повече от 120 хил. души. Затова пък строителството на аутобаните е свързано с болести, смърт, глад и нищета. Започват и стачки, а лидерите им набързо се озовават в концлагери. Широката общественост обаче не научава почти нищо за тези събития.

Митът аутобан
[Личният пример на Хитлер е трябвало да мобилизира цялата нация]

Личният пример на Хитлер е трябвало да мобилизира цялата нация

С годините все повече хора намират работа в бележещата бум оръжейна промишленост. Всъщност точно тя намалява значително броя на безработните, а не строителството на аутобани, за което впрочем през войната нацистите масово използват военнопленници и евреи. През 1941 година са построени общо 3 800 километра аутобани. Между 1941 и 1942 година строителството почти спира, а заради слабия автомобилен трафик от есента на 1943 г. аутобаните са отворени и за колоездачи.

Години наред нацистката пропаганда поддържа мита за аутобаните и дори има успех. Пропагандната машина на нацистите разпространява филми и снимки на стотици строителни работници и на отсечки, чието изграждане отдавна е спряно. Армията от строители на модерни пътища обаче оставят траен отпечатък у цели поколения германци. Т.е. нацистите постигат целта си.

Автор: В. Дик, А. Лихтенберг, К. Цанев; Редактор: Е. Лилов
цитирай
2. mt46 - За еврейския произход на Хитлер -
11.12.2013 11:17
http://evreite.blogspot.com/2012/09/blog-post_12.html
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19255531
Постинги: 3709
Коментари: 45241
Гласове: 149398
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930