Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2020 19:22 - Ще ни дойде ли акълът
Автор: mt46 Категория: Регионални   
Прочетен: 2139 Коментари: 16 Гласове:
17

Последна промяна: 10.12.2020 19:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 .
.
.

Проф. Иво Христов с оценки и прогнози в предаването „Не се страхувай“- БСТВ, с автор и водещ Васил Василев:  за коронавирусното прекрояване на света, за задкулисието в казуса „българо-македонски спор“, за семплостта на политическите ни елити,  за смяната на градусите в триъгълника САЩ-Русия-Китай след смяната на караула в Белия дом

------------

В. ВАСИЛЕВ: КОРОНАВИРУСЪТ ОПУСТОШАВА СВЕТА – ДОКЪДЕ ЩЕ СТИГНЕ РАЗРУХАТА В СВЕТОВНАТА ИКОНОМИКА?

Проф. Иво Христов: Два огромни сегмента в индустрията  бележат небивали печалби - фармацевтиката и IT- индустрията. Някой очевидно е решил, че ще занулява едни отрасли за сметка на други.

Цялата операция с коронавируса е каскада от цели – не само търсене на една, друга, трета проста цел – това е сложно, многоходово мероприятие, вече съм абсолютно убеден в неговия ръкотворен характер, преследват се цели на много нива, вече започва да изскристализира целената картина.

Вижда се, че важните страни, важните региони са четири укрепени военни лагера, между които почти няма комуникация – Китай Русия, Европа и САЩ.

 

В.ВАСИЛЕВ: ДО КАКВА СТЕПЕН  КОРОНАВИРУСЪТ ЩЕ ЗАДЪЛБОЧИ ИЛИ ПЪК ЩЕ СПОМОГНЕ ЗА РЕШАВАНЕТО НА НЯКОИ ОТ ВАЖНИТЕ ПРОБЛЕМИ НА СЪВРЕМИЕТО – КЛИМАТИЧНИТЕ ПРОМЕНИ, ОПАЗВАНЕТО НА ОКОЛНАТА СРЕДА, НАДПРЕВАРАТА ВЪВ ВЪОРЪЖАВАНЕТО?

 Проф. Иво Христов: Коронавирусът няма да реши нито един от проблемите, но ще ги задълбочи. Когато преди 20 години се говореше, че светът отива не към глобализация /каквото и да означава това/,  а към голяма макро регионизация – и тогава това беше наричано „теория на конспирацията“. Сега вече е факт. Тези региони се ситуират около една база – между 300-500 милиона до един милиард души – т.е. регионът има достатъчно суровинна, финансова, икономическа, политическа и демографска мощ, за да може всяко едно производство там да бъде икономически оправдано, те се въоръжават със все по-големи темпове. Ето Китай заяви за два огромни успеха: лунната му експедиция, за която в нашия затънтен край почти не се говори – ние тук сме изпаднали в пълно безвремие – и вторият успех: създаването на квантов компютър, който многократно увеличава възможностите за изчисления, сравнимо с всички действащи до този момент компютри. Това са знакови събития.

Виждам, че коронавирусът дойде много добре за управниците от всички региони. Това, което те тайно мечтаеха, но публично не можеха да изкажат, в момента го реализират с „благата грижа“ за населението – в момента те ни гледат като животновъди, преди да вкарат стадото в кланицата – те казват, че е за наше добро. Тук ще има и чипиране, и ваксиниране, и „аранжиране“ на който не е съгласен с публичната „истина“. Тоест „1984“ на Оруел е пионерска приказка в сравнение на това, което се случва и ще се случи, за съжаление.

Това идва дюшеш и за българските управници – „където сите турци там и гол Асан“, каквато поговорка имаше. България е всъщност е една посттоталитарна, средиземноморска, авторитарна диктатура, която нито е по-лоша, нито по-добра от всичко, което ни заобикаля. Може би, единственото по-лошо е, че е с нейния елит – с тежък слугински манталитет, внимателно селектиран, за да бъде удобен на когото трябва.

Политическата ни система в България има една официална – лицемерна програма и една неофициална, но реална програма. Официалната, но лицемерна програма е, че те са създадени да раздадат добро на всяко живо същество, което щъка на тая територия от 111 000 кв.км. Реалната, но неафиширана програма е, че те имат за основна задача да обслужват себе си – т.е. върхушката, която беше структурирана в рамките на последните 30 години – като продължение на върхушката отпреди 10 ноември, но в най-лошите й измерения. И това статукво може да продължи дълго - българите, за съжаление, не са революционери.

 

В.ВАСИЛЕВ: КАК ОЦЕНЯВАТЕ РАЗВИТИЕТО НА ОТНОШЕНИЯТА СЪС СЕВЕРНА МАКЕДОНИЯ?

 Проф. Иво Христов: Македония, така наречената вече Северна Македония е всъщност е сръбско прокси в долината на Повардарието. Това е една сърбизирана етническа група, която отдавна е забравила своя български произход. То целият македонски проект е създаден изначално на антибългарска основа. Така че воплите на доморасли български политици да се премахне антибългаризма в македонското поведение означава македонците да си направят сепуко публично, да се самоубият. Няма как да стане. Това ще продължава и занапред. Всъщност цялата главоблъсканица около Македония е една трагикомедия в две действия – първо местоположението на РСМ е важно тъй като осигурява сухоземната връзка между Централна Европа и най-вече Сърбия по отношение на Средиземноморието – Гърция и Солун. И второ – тя е много важна за другия коридор – от Дуръс до Черно море. Следователно Македония е важна, както и България, не защото е някакъв фактор, а поради голия факт, че е там, където е.  Затова и бяхме натиснати тя да бъде приета в НАТО и подписахме договора за добросъседство, който сега всички твърдят, че нямат нищо общо с него. Тогава аз заявих – през 2017 г. – включително и на нашата външна министърка, че правителството върши национално предателство.

И да си го кажем директно – най-голямата македонска държава е българската – тук има 3 милиона души, които са с пряк или косвен произход от Македония. И никой от тези 3 милиона не е упълномощавал сърбоманите в Скопие да говорят от тяхно име.

И още нещо важно: приемът на Македония и Албания в ЕС върви в пакет- както навремето България и Румъния.  Това няма да се случи не защото нашите /правителството/ много са ербап, а защото Франция не го иска. И понеже не може да го каже официално, например по отношение на приема на Албания, ролята на  „лошото ченге“ пое Холандия, която блокира процеса по ред причини, най-вече свързани с  мафията, наркотрафика, неспазване на закона, на човешките права и т.н. Впрочем Холандия беше и против приема на България в ЕС. Но по-важното е, че Франция не иска това разширение на общността. И за това много добра работа й върши като претекст българо-македонския исторически спор, който, о какво лицемерие, видите ли Европа не можела да го разбира! След като го създаде!

 

В.ВАСИЛЕВ: КАК СИ ОБЯСНЯВАТЕ ТОВА, ЧЕ СМЕ ТОЛКОВА НАСТРОЕНИ ЕДИН СРЕЩУ ДРУГ, НАСТРОЕНИ И СРЕЩУ НАЙ-БЛИЗКИТЕ ОКОЛО НАС – МАКЕДОНЦИ, СЪРБИ, РУСНАЦИ? ЗАЩО НАРАСТВА ВРАЖДЕБНОСТТА НИ?

 Проф. Иво Христов: Сложно и комплексно, не бих обвинявал само българите или българските политически фактори за това.  Да речем казусът с Македония – той беше създаден от Русия, а след това от Съветският съюз – идеята за македонска нация, за отродяване на българското население в Македония. Беше направено с цел да бъдат дадени дивиденти на Югославия, защото се правеше кривата сметка, че Югославия ще бъде руският авангард, копието на Съветския съюз в тая част на света,  те ще имат военни бази на Адриатическо море. Югославия имаше и важно стратегическо отношение срещу Италия по онова време – в края на 40-те, началото на 50-те години на ХХ в. Това не се случи заради конфликта Сталин-Тито, но злото вече беше направено.

И още: в рамките на три генерации може да се обърне и промени която и да било етническа общност – това се отнася и до хората в Повардарието. Като се добави това, че за тази общност беше направено всичко възможно тя да бъде капсулирана и й се създаде измамното самочувствие , че е една велика страна. И в момента, ако отидете в Скопие, ще видите, че там имат едно високомерно, провинциално отношение към България, защото още не са разбрали, че вече не са любимото дете на  двата блока, наречено Югославия. Но в Македония тепърва ще сърбат горчивите плодове.

По-важният въпрос – за враждебността ни към Сърбия и към Русия.

Сърбия играе много добре картите сиНикога в България не сме имали елит, който да може да се сравнява със сръбския или с гръцкия елит. Нивото на сръбската дипломация, нивото на сръбските държавници винаги е било в пъти по-голямо от това на българските, с изключение само на Стамболов.  Имали сме армия, имали сме държава, в пъти по-добри от Сърбия, и от Гърция особено до Балканските войни, но никога не сме имали елит – като качество, като разбиране на света, като връзки със света. Нашият елит винаги е бил елементарен, провинциален, епигонски.

Ние нямаме сериозно, обосновано поглед към самите себе си. Не желаем истинската информация за самите себе си – нашият реален образ.

 

В. ВАСИЛЕВ: ОБРАТИМО ЛИ Е НЕДОВЕРИЕТО, КОЕТО СЕ ЗАСИЛВА, МЕЖДУ БЪЛГАРИ И РУСНАЦИ?

 Проф. Иво Христов: То е функция на това, че Съветският съюз ни хариза на Западния блок през 1989 г. Едно лице – Горбачов – предаде цялата империя и усилията на 300 години, не просто на Съветсикя съюз, но и на царска Русия.

България беше и стана това, което е като незаобиколим фактор – икономически, политически, военен, образователен, цивилизационен, какъвто щете, благодарение на Съветския съюз през втората половина на ХХ век. След това те просто ни продадоха, както продадоха самите себе си. Разбира се тука веднага се задейства много важен рефлекс на българския слугински елит, който много бързо се преориентира от Москва към Брюксел и най-вече към Вашингтон. Поне да можеха да се продадат по някакъв начин, а те просто продадоха нас, за да се осигурят те.

Фактът, че Горбачов, чийто най-голям успех е да стане председател на колхоз в Кубан,  се издигна до върха „император“ на втората велика сила в света, е индикатор за много дълбоки, системни, гнилостни процеси в Съветския съюз по това време.

По аналог – учудването, че Борисов е стигнал върха. Винаги съм смятал, че ГЕРБ и Борисов са абсолютно закономерен резултат от българския преход. Виновен е само Борисов и обкръжението на Борисов? А кой направи възможен Борисов и ГЕРБ? Някой ще каже прочутата приказка – като алиби звучи тя сега – двете германски фондации направиха Борисов и ГЕРБ. Нищо подобно  - направиха ги възможни цялостното инфантилно състояние на българското общество. За съжаление.

 

В.ВАСИЛЕВ: ИМА ЛИ ОБЩ КОРЕН МЕЖДУ РУСОФОБИЯТА В КИЕВ И БЪЛГАРОФОБИЯТА В СКОПИЕ?

 Проф. Иво Христов: Разбира се, Киев това е руската Македония. Така както македонският проект не може да съществува по друг начин, освен на антибългарска основа, така и украинският проект не може да съществува по друг начин, освен на антируска основа.

И в двата случая, съветският управляващ елит – особено този около Ленин и Троцки – носят огромна историческа вина. Това е престъпление – създаването на Украйна в този й вид и по този начин – за сметка на украинизация на изконни руски територии. Проблемът с Донбас в момента, проблема с Харков, с Крим – никога не са били част от никаква Украйна, дори тази, която създаде Ленин. Забележете, дори грузинецът Сталин е бил против федерализацията на Съветския съюз. Корените на злото са били заложени именно тогава.  А русофобията в Киев –тя ще бъде използвана, тя бива съзнателно култивирана, тя е гръбнакът на целия украински проект в момента. За да се стигне до трагедията руснаци да убиват руснаци в Донбас, тъй като от двете страни воюват етнически руснаци – само че едните носят името украинска армия, друтиге, съответно, въстаници.

Аз имам лоши предчувствия – мисля, че след идването на новата американска администрация, която по ред причини от персонален характер има преки контакти с Украйна, Украйна ще бъде използвана като един прокси елемент в един бъдещ конфликт с Русия.

Подозирам, че по казуса Северна Македония, известния вече на европейското око и ухо българо-македонски спор,  след идването на новата американска администрация ще бъде решен не в наша полза.

 

В.ВАСИЛЕВ: ЩЕ ОМЕКНЕ ЛИ ТОНЪТ НА БАЙДЪН КЪМ РУСИЯ СЛЕД ВСТЪПВАНЕТО МУ В ПРЕЗИДЕНТСКА ДЛЪЖНОСТ ИЛИ НАПРОТИВ – НЕЩАТА ЩЕ СЕ ВТЪРДЯВАТ ДО НАРАСТВАНЕ НА КОНФРОНТАЦИЯТА?

 Проф. Иво Христов:  САЩ си дават сметка, че техният ресурс за тотален контрол над света намалява обективно – каквото и да правят – намалява обективно. От повече от 50 % от промишленото производство на света след Втората световна война, те в момента имат около 20-23 %. При тях стратегическата задача е как  с намаляващия си ресурс те да продължават да контролират света. Това може да стане само като се използват „прокси“ представители на терена, изпозвайки се прочутата стратегия „разделяй и владей“. И ако предишната и все още настояща администрация на Тръмп смяташе, и то правилно, че основният стратегически съперник на САЩ е Китай, то администрацията на Байдън, в която има заклети русофоби, хора с директен произход от бившата Русия или Съветския съюз – един Блинкин например – смята, че стратегическия пъзел, триъгълника Китай- Русия- Америка може да бъде решен като бъде ликвидиран слабия ъгъл. За тях слабият ъгъл е Русия. Според тях тя няма необходимият икономически, политически, стратегически и военен ресурс да се счита, че е велика държава. И смятат, че могат да я победят. Разчитат на корупцията на руския политически елит, разчитат на действащата там „пета колона“. Натискът срещу Русия ще се засили неимоверно, ние, България, ще бъдем забъркани в това. Счита се, че елиминирането на Русия ще доведе до стратегическо обкръжение на Китай.

Същевременно в Китай текат изключително интересни процеси – под покрова на коронавирусната истерия, Си Дзинпин направи пълно прочистване на китайския управленски елит,  разчисти своите противници и цялото проамериканско крило в управляващия елит, така наречените „китайски комсомолци“. Например от цялото мащабно ръководство на милионния Ухан и областта е останал само кметът, всички останали са в затвора. Там тепърва ще има още „нощи на дългите ножове“, тъй като към 2021 г., на предстоящия конгрес на китайската компартия ще се формира ново политбюро нищо чудно и целият кръг около премиера Ли Къцян – известен със своите атлантически връзки и с Америка – да бъде елиминиран.

Така Китай и Русия се готвят за новия Drang nach Osten /натиск на Изток/, който Америка ще се опита да осъществи.

 

В. ВАСИЛЕВ: КАК ЩЕ СЕ ОТРАЗИ НОВАТА АМЕРИКАНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ, НА НАШИ ПРОЕКТИ КАТО „БАЛКАНСКИ ПОТОК“, „БЕЛЕНЕ“?

 Проф. Иво Христов:  По всяка вероятност „Белене“ ще бъде занулен, а “Балкански поток“ ще се разбързат да го направят, до промените, макар, че той ще е жалко подобие на това, което можеше да бъде – „Южен поток“. Но той не беше икономически проект, беше геополитически проект, и беше направено всичко възможно да бъде стопиран. От друга страна, мисля, че опитът България да бъде въвлечена в т.н. проект „Триморие“ ще се засилва все повече, тъй като страната ни, заради разположението си, играе много важна роля в Черноморския басейн.

Преди няколко дни американците демонстрираха своеобразен блицкриг в Румъния под формата уж на учение. Едни системи за залпов огън с огромен тактически обсег на действие бяха преместени в рамките на 24 часа от Германия в Румъния, и то на Черноморското крайбрежие, и обратно. Това са системи, които могат да изстрелват ядрени боеприпаси директно до Крим. Това беше демонстрация за бързо разгръщане на сили и средства, именно в контекста на този проект „Триморие“. Говорителката на руското МВнР Мария Захарова освен, че предупреди България и Румъния за струпване на натовско въоръжение, каза и нещо много важно: че целият руски черноморски флот е в открито море и провежда учения посред зима. Целият.

 

В.ВАСИЛЕВ: ЩЕ МУ ДОЙДЕ ЛИ АКЪЛЪТ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО?

 Проф. Иво Христов:  Не...Както се казва в известната сентенция – „историята учи, че хората не се учат от историята“. Но ние влизаме в много интересна фаза на развитие на света,  струва ми се, че ще има промяна на всичко – не само на геополитически, икономически или осциални отношения. Ще влезем в ерата на изкуствения интелект и въпросът е какъв тип човек ще има оттук-нататък.

http://epicenter.bg/article/Prof--Ivo-Hristov---quot-1984-quot--e-detska-prikazka-v-sravnenie-s-tova--koeto-ni-se-sluchva-i-koeto-predstoi/234684/11/0?fbclid=IwAR0M8G7tucYeoZH2R2E9r595gmRFpXUZnCRGiUo1jJtZacYXkxfFePFYGZA



Тагове:   България,   Иво,   Христов,   дойде,   1984,   акълът,


Гласувай:
17



1. zaw12929 - ГЛЕДАХ ПРЕДАВАНЕТО- ПОХВАЛНО Е, ЧЕ ...
10.12.2020 20:09
ГЛЕДАХ ПРЕДАВАНЕТО- ПОХВАЛНО Е, ЧЕ ГО ОТРАЗЯВАТЕ
ПРОФ. ИВО ХРИСТОВ Е ОРАТОР , АНАЛИЗАТОР, КОМЕНТАТОР С ВЕРНИ ОЦЕНКИ ЗАСЛУЖАВА ДА СЕ СЛУША И ДА СЕ ЧЕТЕ
ПОЗДРАВИ!
цитирай
2. kvg55 - mt46,
10.12.2020 20:53
На куково лято.
цитирай
3. silviia - .
10.12.2020 23:43
Не харесвам този човек априори, нищо лично, но не ми харесва. Затова няма да се обидя, ако не ме одобриш.
За мен това е комплексарски, недообразован, балкански тюрлюгювеч, с жалки претенции за обективен и елитарен анализ.
Следващият тип човек? :) Умен, скромен, трудолюбив и самокритичен. Нищо общо с този еврейски "альфонс". :)
цитирай
4. mt46 - Смяташ ли се за по-умна и по-компетентна от Иво Христов?... :)
11.12.2020 20:49
silviia написа:
Не харесвам този човек априори, нищо лично, но не ми харесва. Затова няма да се обидя, ако не ме одобриш.
За мен това е комплексарски, недообразован, балкански тюрлюгювеч, с жалки претенции за обективен и елитарен анализ.
Следващият тип човек? :) Умен, скромен, трудолюбив и самокритичен. Нищо общо с този еврейски "альфонс". :)

Вместо да го етикираш по-добре е да посочиш кои негови виждания са неверни...
цитирай
5. mt46 - Благодаря! Поздрави!
11.12.2020 20:54
zaw12929 написа:
ГЛЕДАХ ПРЕДАВАНЕТО- ПОХВАЛНО Е, ЧЕ ГО ОТРАЗЯВАТЕ
ПРОФ. ИВО ХРИСТОВ Е ОРАТОР , АНАЛИЗАТОР, КОМЕНТАТОР С ВЕРНИ ОЦЕНКИ ЗАСЛУЖАВА ДА СЕ СЛУША И ДА СЕ ЧЕТЕ
ПОЗДРАВИ!

цитирай
6. mt46 - Мда...
11.12.2020 20:55
kvg55 написа:
На куково лято.

цитирай
7. silviia - .
11.12.2020 22:29
Да, смятам се, за което, разбира се, се извинявам. :)
Няма да го оспорвам вижданията му, даже ще ги допълня. Новият тип човек ще бъде създаден от извънземните като преди да ни го доставят на Земята, ще бъде чипиран с китайски чип, измислен от Бил Гейтс и финансиран от Илон Мъск.
цитирай
8. silviia - .
11.12.2020 22:41
Ето ти и един мой тест за интелигентност. :) Попълни пропуснатото:
Османско нашествие в Европа - Сифилис;
Конквистадори в Ю.Америка - Едра шарка;
Първа световна война - Испански грип;
Сексуална революция от 70-тте- СПИН;
Масово изнасяне на производствата в Китай -???

А да помниш, случайно, какво ти казах за протестите през юли? :) Казах ли ти, че ще свършат безславно и без резултат?:) Днес Президентът едва ли не моли изборите да са на 28-ми март. Поправи ме, ако греша!
цитирай
9. mt46 - !?
12.12.2020 19:52
silviia написа:
Да, смятам се, за което, разбира се, се извинявам. :)
Няма да го оспорвам вижданията му, даже ще ги допълня. Новият тип човек ще бъде създаден от извънземните като преди да ни го доставят на Земята, ще бъде чипиран с китайски чип, измислен от Бил Гейтс и финансиран от Илон Мъск.

Смяташ се за по-умна от Иво Христов? Значи се смяташ и за по-умна от мен!... А аз мислех, че съм най-умният блогър тук... :)
За извънземните и за чипирането не съм съгласен...
цитирай
10. mt46 - ...
12.12.2020 20:08
silviia написа:
Ето ти и един мой тест за интелигентност. :) Попълни пропуснатото:
Османско нашествие в Европа - Сифилис;
Конквистадори в Ю.Америка - Едра шарка;
Първа световна война - Испански грип;
Сексуална революция от 70-тте- СПИН;
Масово изнасяне на производствата в Китай -???

А да помниш, случайно, какво ти казах за протестите през юли? :) Казах ли ти, че ще свършат безславно и без резултат?:) Днес Президентът едва ли не моли изборите да са на 28-ми март. Поправи ме, ако греша!

„Христофор Колумб е типичен пример. Пренасят на индианците вид шарка, която те не познават и умират масово. Индианците пък дават на европейците вид сифилис, чужд за нас.”
А знаеш ли защо, как са били разрушени Содом и Гонор?... :)
Протестите не свършиха безславно. Пряк резултат може да няма, но изборите ще бележат края на ГЕРБ... :)
цитирай
11. silviia - .
12.12.2020 21:06
1. А аз си мислех, че си добър християнин. :)
2. Ма моля ти се! Не си съгласен, че ще ни чипират с чип на Майкрософт чрез Интернет??? И мислиш, че извънземните не ни наблюдават???
3.Този евентуален абзац липсваше вчера. :)
4.Чрез огън и жупел, поради непростими грехове и липса на разкаяние, доколкото си спомням. И е ГоМор. :)
5.Е, ГЕРБ не може да управлява вечно, но може да приключат и през май. :) Някоя си година. :)
цитирай
12. sekirata - НЕ ВСИЧКИ БЪЛГАРИ ВЯРВАТ НА ПОЛИ...
13.12.2020 13:10
НЕ ВСИЧКИ БЪЛГАРИ ВЯРВАТ НА ПОЛИТИЦИТЕ

ПРОСТО СТРАХ..да не загубят работата си, децата си....пъзлив народ. Не толкова глупав колкото ПРОДАЖЕН

БОКО СИ РАЗВЪРЗА КЕСИЯТА И ХОП -ПРОДАДЕ СЕ НАРОДА! за дребни стотинки

КОЛКО ЖАЛЪК Е БЪЛГАРИНЪТ! Боли ме ,но не мога да вразумя и открехна РАЯТА.
ОТВРАТ!
цитирай
13. mt46 - Жалко!...
16.12.2020 21:44
sekirata написа:
НЕ ВСИЧКИ БЪЛГАРИ ВЯРВАТ НА ПОЛИТИЦИТЕ

ПРОСТО СТРАХ..да не загубят работата си, децата си....пъзлив народ. Не толкова глупав колкото ПРОДАЖЕН

БОКО СИ РАЗВЪРЗА КЕСИЯТА И ХОП -ПРОДАДЕ СЕ НАРОДА! за дребни стотинки

КОЛКО ЖАЛЪК Е БЪЛГАРИНЪТ! Боли ме ,но не мога да вразумя и открехна РАЯТА.
ОТВРАТ!

цитирай
14. mt46 - Не вярвам в чипиране и в извънземни... :)
16.12.2020 21:47
silviia написа:
1. А аз си мислех, че си добър християнин. :)
2. Ма моля ти се! Не си съгласен, че ще ни чипират с чип на Майкрософт чрез Интернет??? И мислиш, че извънземните не ни наблюдават???
3.Този евентуален абзац липсваше вчера. :)
4.Чрез огън и жупел, поради непростими грехове и липса на разкаяние, доколкото си спомням. И е ГоМор. :)
5.Е, ГЕРБ не може да управлява вечно, но може да приключат и през май. :) Някоя си година. :)

Човек може да е добър и без да е християнин, религиозен...
Наскоро съобщиха, че вероятно Содом и Гомор са били унищожени от изригването на вулкан...
цитирай
15. silviia - ?
17.12.2020 23:36
Че къде в долината на река Йордан има изгаснал вулкан?
цитирай
16. krumbelosvet - Куче което не знае да лае
18.12.2020 17:12
Куче което не знае да лае. Това е професоп Иво Христов.
България била немала дипромати. Он как разбра?
За разлика от другите балкански страни, България нема друга опора освен Русия, с която я скара Стамболов до 1944-та. Тоя фундаментален порок НИКАКВА дипломация не може управи. "Големия дипломат стамболов"според проф.Иво, къв дипломат. успех има тоя Стефчо? Да се прави на велик, това може. И да оди с голия си гъз да преговаря със Султана за дуална империя. Тоа монголоиден имПЕРКОратор.
Проф.Иво, ако не е чужд агент, просто е глупак. ЗАТОВА медиите охотно му дават трибуна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19159025
Постинги: 3686
Коментари: 45089
Гласове: 148916
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031