Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2020 23:52 - Не можем да бъдем купени, ние сме левичари
Автор: komunisticheski Категория: Спорт   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 26.11.2020 09:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Диего Марадона, антиимпериалист, социалист и може би най-великият футболист на всички времена почина днес на 60-годишна възраст.
Марадона беше левичар, както на футболното игрище, така и в политиката. Като футболист той неуморно се бореше срещу корупцията в Международната Футболна Федерация (FIFA), която наричаше мафия. Той се бореше да синдикализира колегите си футболисти и в края на 90-те Марадона, заедно с други известни звезди, създадоха Международната асоциация на професионалните футболисти, за да защитават правата на играчите. Марадона, известен още като "El 10", открито изразяваше подкрепата си към леви, социалистически и прогресивни движения и правителства в света и по-специално в Латинска Америка. Той също така открито се противопоставяше на империализма и колониализма и беше твърд поддръжник на палестинската кауза, казвайки „в сърцето си съм палестинец“ и "Аз съм защитник на палестинския народ, уважавам го и му съчувствам, подкрепям Палестина без страх". Той гордо носеше татуировка на Че Гевара на ръката си и една Фидел Кастро на крака си. Беше близък приятел и поддръжник на Уго Чавес, Ево Моралес и Фидел Кастро сред другите социалистически лидери. Веднъж беше заявил: "Вярвам в Уго Чавес. Аз съм Чавист. Всичко, което той и Фидел правят, от моя гледна точка, е най-доброто". Като социалист и антиимпериалист Марадона остана всеотдаен привърженик на Боливарската революция на Венецуела и прогресивните социални движения в Латинска Америка, като никога не загуби надежда в бедните и потиснатите да се еманципират. "Аз съм ляв в смисъл, че съм (...) за напредъка на моята страна, за подобряване на живота на бедните хора, така че всички да имаме мир и свобода." [...] "Не можем да бъдем купени, ние сме левичари. Това трябва да се знае от хората, че ние казваме истината, че ние искаме равенство и че не искаме да ни забучат знамето на Янките. " Почивай в мир, Диего Армандо Марадона!



Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: komunisticheski
Категория: Политика
Прочетен: 675738
Постинги: 157
Коментари: 266
Гласове: 347
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031