Най-четени
1. planinitenabulgaria
2. radostinalassa
3. varg1
4. wonder
5. kvg55
6. mt46
7. zahariada
8. iw69
9. laval
10. reporter
11. kunchev
12. getmans1
13. djani
14. gothic
2. radostinalassa
3. varg1
4. wonder
5. kvg55
6. mt46
7. zahariada
8. iw69
9. laval
10. reporter
11. kunchev
12. getmans1
13. djani
14. gothic
Най-популярни
1. shtaparov
2. wonder
3. katan
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. ka4ak
7. dobrota
8. milena6
9. donkatoneva
10. ambroziia
2. wonder
3. katan
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. ka4ak
7. dobrota
8. milena6
9. donkatoneva
10. ambroziia
Най-активни
1. lamb
2. radostinalassa
3. sarang
4. hadjito
5. wrappedinflames
6. djani
7. savaarhimandrit
8. iw69
9. mimogarcia
10. fantastika
2. radostinalassa
3. sarang
4. hadjito
5. wrappedinflames
6. djani
7. savaarhimandrit
8. iw69
9. mimogarcia
10. fantastika
Постинг
22.03.2022 19:47 -
Цивилизоване по американски


.
.
.
Американското цивилизоване
е чрез дебилизация, а и... таковане...
М. Тачков
.
.
Американското цивилизоване
е чрез дебилизация, а и... таковане...
М. Тачков
Значи дебилизацията почва с налагане на определени методи на възпитание на децата. На времето, даже и преди комунизма, на учениците от всякъде се вуншава, че учителите знаят повече от тях. И то няма как да е иначе. Учителите имат право и да наказват в името на дисциплината - щото без дисциплина нищо не става.
Но от как дойде т.нар. "демокрация" (дебилизация), на учениците се вуншава, че са над учителите си. Даже учениците оценяват учителите. Развиват някакви теории, че обучението трябва да е само ако на децата им е интересно. Ако им не е интересно, чакат да им стане (ако им стане). Какъв перврзен мозък е измислил подобно методи? Щото има още една камара подробности. Да се стигне до момента, когато родители (най-вече цигани и най-простите), за нема нищо, отиват да заплашват учителите и да ги бият. Междувременно се разтичат и философиите, че от учителите нема нужда.Тва са същите тия, русофоби(американофили).
Подобна история и с правото на децата да съдят родителите си.
Което е в съчетание с това, че детето не било трябвало да го бият.
Резултаът е, че взискателността към учениците пада, нивото пада.След това тия са разбира се по-лош матриал от колкото биха могли да бъдат. Много по-лош.
И което е най-интересният феномен, именно защото са с ниско ниво, си нямат представа че са с ниско ниво. И се имат за много велики.
Комбинацията от тия неща, води до това, че си мислят, че всичко им е позволено. Само че, всички така си мислят. И съответно те си се сблъскват по между си.
След което, такъв един матриал, го вербува лесно агентурата на САЩ. Държавата, която защитава интересите на народа е отстранена. Тя съдейства на САЩ. След това, вече базата върху която да се заформят нацистки банди е налице. Само им дават оръжие, вкарват ги в разни масовки, чрез които да се изживяват па и за още по-велики. Дрогират ги.
Учат ги, че са потомци на велик аристократичен род. То нема такова нещо де. И те така. Сега ще гледаме и ще сърбаме, тва дето сме си го надробили, докато сме блеяли
цитирайНо от как дойде т.нар. "демокрация" (дебилизация), на учениците се вуншава, че са над учителите си. Даже учениците оценяват учителите. Развиват някакви теории, че обучението трябва да е само ако на децата им е интересно. Ако им не е интересно, чакат да им стане (ако им стане). Какъв перврзен мозък е измислил подобно методи? Щото има още една камара подробности. Да се стигне до момента, когато родители (най-вече цигани и най-простите), за нема нищо, отиват да заплашват учителите и да ги бият. Междувременно се разтичат и философиите, че от учителите нема нужда.Тва са същите тия, русофоби(американофили).
Подобна история и с правото на децата да съдят родителите си.
Което е в съчетание с това, че детето не било трябвало да го бият.
Резултаът е, че взискателността към учениците пада, нивото пада.След това тия са разбира се по-лош матриал от колкото биха могли да бъдат. Много по-лош.
И което е най-интересният феномен, именно защото са с ниско ниво, си нямат представа че са с ниско ниво. И се имат за много велики.
Комбинацията от тия неща, води до това, че си мислят, че всичко им е позволено. Само че, всички така си мислят. И съответно те си се сблъскват по между си.
След което, такъв един матриал, го вербува лесно агентурата на САЩ. Държавата, която защитава интересите на народа е отстранена. Тя съдейства на САЩ. След това, вече базата върху която да се заформят нацистки банди е налице. Само им дават оръжие, вкарват ги в разни масовки, чрез които да се изживяват па и за още по-велики. Дрогират ги.
Учат ги, че са потомци на велик аристократичен род. То нема такова нещо де. И те така. Сега ще гледаме и ще сърбаме, тва дето сме си го надробили, докато сме блеяли
руснаците са по директни и не се церемонят
просто те убиват
после му викат - освобождение
цитирайпросто те убиват
после му викат - освобождение
Ние сами си избрахме този цивилизационен модел.
Че даже си и плащаме за дебилизацията и таковането.
цитирайЧе даже си и плащаме за дебилизацията и таковането.
germantiger написа:
руснаците са по директни и не се церемонят
просто те убиват
после му викат - освобождение
просто те убиват
после му викат - освобождение
kvg55 написа:
Ние сами си избрахме този цивилизационен модел.
Че даже си и плащаме за дебилизацията и таковането.
Че даже си и плащаме за дебилизацията и таковането.
6.
mt46 -
Да, така е... Ясна ми е образователната система... Немалко е писано по тези въпроси...
22.03.2022 23:27
22.03.2022 23:27
blog13 написа:
Значи дебилизацията почва с налагане на определени методи на възпитание на децата. На времето, даже и преди комунизма, на учениците от всякъде се вуншава, че учителите знаят повече от тях. И то няма как да е иначе. Учителите имат право и да наказват в името на дисциплината - щото без дисциплина нищо не става.
Но от как дойде т.нар. "демокрация" (дебилизация), на учениците се вуншава, че са над учителите си. Даже учениците оценяват учителите. Развиват някакви теории, че обучението трябва да е само ако на децата им е интересно. Ако им не е интересно, чакат да им стане (ако им стане). Какъв перврзен мозък е измислил подобно методи? Щото има още една камара подробности. Да се стигне до момента, когато родители (най-вече цигани и най-простите), за нема нищо, отиват да заплашват учителите и да ги бият. Междувременно се разтичат и философиите, че от учителите нема нужда.Тва са същите тия, русофоби(американофили).
Подобна история и с правото на децата да съдят родителите си.
Което е в съчетание с това, че детето не било трябвало да го бият.
Резултаът е, че взискателността към учениците пада, нивото пада.След това тия са разбира се по-лош матриал от колкото биха могли да бъдат. Много по-лош.
И което е най-интересният феномен, именно защото са с ниско ниво, си нямат представа че са с ниско ниво. И се имат за много велики.
Комбинацията от тия неща, води до това, че си мислят, че всичко им е позволено. Само че, всички така си мислят. И съответно те си се сблъскват по между си.
След което, такъв един матриал, го вербува лесно агентурата на САЩ. Държавата, която защитава интересите на народа е отстранена. Тя съдейства на САЩ. След това, вече базата върху която да се заформят нацистки банди е налице. Само им дават оръжие, вкарват ги в разни масовки, чрез които да се изживяват па и за още по-велики. Дрогират ги.
Учат ги, че са потомци на велик аристократичен род. То нема такова нещо де. И те така. Сега ще гледаме и ще сърбаме, тва дето сме си го надробили, докато сме блеяли
Но от как дойде т.нар. "демокрация" (дебилизация), на учениците се вуншава, че са над учителите си. Даже учениците оценяват учителите. Развиват някакви теории, че обучението трябва да е само ако на децата им е интересно. Ако им не е интересно, чакат да им стане (ако им стане). Какъв перврзен мозък е измислил подобно методи? Щото има още една камара подробности. Да се стигне до момента, когато родители (най-вече цигани и най-простите), за нема нищо, отиват да заплашват учителите и да ги бият. Междувременно се разтичат и философиите, че от учителите нема нужда.Тва са същите тия, русофоби(американофили).
Подобна история и с правото на децата да съдят родителите си.
Което е в съчетание с това, че детето не било трябвало да го бият.
Резултаът е, че взискателността към учениците пада, нивото пада.След това тия са разбира се по-лош матриал от колкото биха могли да бъдат. Много по-лош.
И което е най-интересният феномен, именно защото са с ниско ниво, си нямат представа че са с ниско ниво. И се имат за много велики.
Комбинацията от тия неща, води до това, че си мислят, че всичко им е позволено. Само че, всички така си мислят. И съответно те си се сблъскват по между си.
След което, такъв един матриал, го вербува лесно агентурата на САЩ. Държавата, която защитава интересите на народа е отстранена. Тя съдейства на САЩ. След това, вече базата върху която да се заформят нацистки банди е налице. Само им дават оръжие, вкарват ги в разни масовки, чрез които да се изживяват па и за още по-велики. Дрогират ги.
Учат ги, че са потомци на велик аристократичен род. То нема такова нещо де. И те така. Сега ще гледаме и ще сърбаме, тва дето сме си го надробили, докато сме блеяли
Търсене
Блогрол
1. М. Тачков - Български песни /стихосбирка/
2. М. Тачков - Ако бях премиер
3. Дела
4. Деспи...
5. Стойнев
6. Светлана
7. Блогът на Стойнев
8. Блог. бг - правила
9. М. Тачков - Любовна балада
10. Публикации - сп. "Пламък"
11. "Изповедта на една компаньонка"
12. Плагиатска "стихосбирка"
13. "Добри да бъдем"
14. Най-хубавата
15. Молитва
16. Меджик
17. Две и 200
18. Да се завърнеш... Редактиране...
19. За държавата, цените, политиците и бюрократите
20. Всеки стих е път към Теб
21. Н. Николов
22. 22. Защо някои другари не са ми драги
23. Западният либерализъм е по-разрушителен от комунизма
24. Контрол чрез глада. Монсанто
25. Да бъдем максимално живи
26. М. Тачков - "Светлей, Училище"
27. М. Тачков - Светоглед
28. М. Тачков - Аз обвинявам
29. 29. Противоречия в автохтонната теория
30. Славянизация
2. М. Тачков - Ако бях премиер
3. Дела
4. Деспи...
5. Стойнев
6. Светлана
7. Блогът на Стойнев
8. Блог. бг - правила
9. М. Тачков - Любовна балада
10. Публикации - сп. "Пламък"
11. "Изповедта на една компаньонка"
12. Плагиатска "стихосбирка"
13. "Добри да бъдем"
14. Най-хубавата
15. Молитва
16. Меджик
17. Две и 200
18. Да се завърнеш... Редактиране...
19. За държавата, цените, политиците и бюрократите
20. Всеки стих е път към Теб
21. Н. Николов
22. 22. Защо някои другари не са ми драги
23. Западният либерализъм е по-разрушителен от комунизма
24. Контрол чрез глада. Монсанто
25. Да бъдем максимално живи
26. М. Тачков - "Светлей, Училище"
27. М. Тачков - Светоглед
28. М. Тачков - Аз обвинявам
29. 29. Противоречия в автохтонната теория
30. Славянизация