Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2020 14:17 - ...Никой, нищо, не може да направи на един ВоИн))
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 705 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 




със съкращение, за ..словоблудните...зомбита@@@

image



Пожелавам да си върнеш позитивното мислене, Вярата,  а и усмивките Хлорис!
   Лекс

:-((()))... Ами хиля се саркастично като гледам,  как в този "либерален блог", всички харесват постинги от един въпросителен абзац, когато имат възможност да проповядват "светостта" на жертвената ни душевна морбидност, и "смелостта" да се примириш  с нея, което не по твой Избор си "заслужил"...
    А хората с вдъхновени духовни търсения и изповядващи своята душевност, са подложени на непривична за всякакъв човешки морал организирана агресия. и вече се приема за нормално до вашият "харесван" постинг, да седи брадясалата маска на приятел, с изцъклен поглед и среден пръст за назидание, който след малко ще ви го вкара и на Вас..., или вече го е извадил...
... Остави ме мене! Аз все още съм тук на пук на Пук, и за да анализирам душевните изповеди на жаби и киликанзери...
:-() %) това са емотикони на усмивките им... :-))



Гласувай:
7



1. eva666 - ...ейй такива,розовоБозави..тъпнии, се четат, из блоукето.)
03.12.2020 14:41

...дори и в мама. ком, не съм срещала, такава плява..
...единият имал РДен, а па, другата била..многоДОБРа, ама ,прос..наивна) и анонимна )))
ТРЕТАта тролеса,, па имала Пушка_Помпа, и 50+ )))
цитирай
2. milady - ...още една баш кандидатка за Приза..на бЛокето ))
03.12.2020 21:46
...сериозен стаж, от 12г..респектира ))

/Прав си, много рано съм почнала с равносметките...май още от началото на ноември )))
За първа година съм така, инак към края на декември почвам с равносметки и основно почистване на дома си ))
Някаква традиция ми е почистването, чисто символистична...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2263665
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол