Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2011 21:58 - Как да станете по-популярна Кокошка /или как да бъдете най-ко-ко-ментирани/
Автор: mt46 Категория: Забавление   
Прочетен: 17123 Коментари: 59 Гласове:
51


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Значи, първо трябва да снесете някакво яйце - не е важно дали е камилско, пуешко, патешко, или кокоше... После да се разкудкудякате, заедно с още 2-3 кокошки /може и без петел/... Достатъчно е да си размените по 5-10 кокоши лафа и... хоп - скачате на първия плет...
   Сега вече цялата Ферма ще ви вижда. И понеже животните са любопитни същества, доста от тях ще се наредят на опашка, да ви зърнат по-отблизо... Някои сигурно ще възкликнат: "Ах, каква красива и умна Кокошка!"... Други може да ви направят комплимент:
   "Ах, колко си сладка! -
   Като печена патка!..."
   Или пък:
   "Колко си готска! -
   Като принцеса Секскобургготска!"...
   Така Кокошката става по-популярна, качва се по-нагоре, по-нагоре... Накрая може да застане на покрива на обора и гордо да изкудкудяка:
   "Аз съм Златна Кокошка по рождение и всички птици са мои сестри!"...

Марин Тачков
20 септември 2011 г.

ПП: Друг начин да станете най-популярен или най-четен /без да сте много начетен/ е да хвърлите развалено яйце по някого от Фермата...
   
    Весела вечер, сладки сънища и усмихнато събуждане!... :)))






Гласувай:
57



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Много ме развесели !
20.09.2011 22:04
:)))
цитирай
2. amore - ХАХАХААА (:))
20.09.2011 22:05
Този път не ми трябваше телепатия, за да започна да се превивам от смях, още като те видях в последно публикувани :))))))
Няма да ти е много лека нощта, защото ще си мнооогоооо ко-ко-коментиран!
Утре - за добро утро - пак ще те прочета.
Светла и вдъхновена нощ!
цитирай
3. stela50 - Оригинална приказка за стълбата ... Хареса ми .
20.09.2011 22:20
За мен по-важно е да си в сърцата на приятелите ...не на високия плет .
Поздрави ,Марин !
цитирай
4. mt46 - По-весел - по-здрав!...:)))
20.09.2011 22:26
virtu написа:
:)))

цитирай
5. wonder - Освен всичко изброено от автора...
20.09.2011 22:27
... е много важно кокошката да лелЕчи и кудкудяка в подходяща тоналност /въпреки фалшиментото/ из колкото се може повече блогове, като не забравя да натиска знакът "плюс", за да й се върне тъпкано "зърното" докато после си каканиже плявата, т.е. трябва да натори с кокошинци целия блогов двор, респ. клишосани и захаросани иждивления в стил "добродушка".
Както се казва "яйцето е поставено на масата" - очаквайте поредния запъртък! ;)))

Шарени сънища и... не си лягайте с кокошките! /и в двата смисъла/
цитирай
6. mt46 - Аморе, радвам се, че съм те раз-смял!... :)))
20.09.2011 22:29
amore написа:
Този път не ми трябваше телепатия, за да започна да се превивам от смях, още като те видях в последно публикувани :))))))
Няма да ти е много лека нощта, защото ще си мнооогоооо ко-ко-коментиран!
Утре - за добро утро - пак ще те прочета.
Светла и вдъхновена нощ!

Лека нощ и до... кукуригане!... :)))
цитирай
7. despinida - Колумб Втори...:)
20.09.2011 22:32
Откри Третата Америка :)))

Ай, да ти е развълнувана нощта...:)))
цитирай
8. mt46 - Мерси, Таня!... Да, но за други е много важно... :))
20.09.2011 22:33
stela50 написа:
За мен по-важно е да си в сърцата на приятелите ...не на високия плет .
Поздрави ,Марин !

цитирай
9. mt46 - Така е, Дела, но...
20.09.2011 22:42
wonder написа:
... е много важно кокошката да лелЕчи и кудкудяка в подходяща тоналност /въпреки фалшиментото/ из колкото се може повече блогове, като не забравя да натиска знакът "плюс", за да й се върне тъпкано "зърното" докато после си каканиже плявата, т.е. трябва да натори с кокошинци целия блогов двор, респ. клишосани и захаросани иждивления в стил "добродушка".
Както се казва "яйцето е поставено на масата" - очаквайте поредния запъртък! ;)))

Шарени сънища и... не си лягайте с кокошките! /и в двата смисъла/

Има и по-лесен начин - да ползваш блог.бг като скайп, да си полафиш с 2-3 приятелчета...
Цветна нощ и мъдро утро! :))
цитирай
10. mt46 - Галя, не съм открил нещо ново...
20.09.2011 22:51
despinida написа:
Откри Третата Америка :)))

Ай, да ти е развълнувана нощта...:)))

Просто говоря открито /или иносказателно/ за нЕкои недостатъци в системата... :))
Ай, да ти е хубава нощта!... :)))
цитирай
11. tit - Уаууууу!:):)):)
20.09.2011 23:03
По плета скачат петлите, мисля! Но аналогията е забавна!:))
И аз да река едно ко-ко-ко и лека нощ!:)))
цитирай
12. jabalka - Привет от мен и още...
20.09.2011 23:05
Поздравления за Господин Пурко- по нашему, а иначе г-н Кънчов!
Настолен филм за нашето семейство!Страхотно попадение е този филм и става за всяка -треба!
Както героят във филма -"Кокошка отсякъде може да долети..."Лека вечер!
цитирай
13. mt46 - Тииит!... Кокошки се качват и по врати, по стълби... Влече ги високото - нали са пернати... :)))
20.09.2011 23:09
tit написа:
По плета скачат петлите, мисля! Но аналогията е забавна!:))
И аз да река едно ко-ко-ко и лека нощ!:)))

Лека!... :))
цитирай
14. анонимен - Нямаше оправяне тая система. Таман ...
20.09.2011 23:12
Нямаше оправяне тая система. Таман се оправи едно и изниква друго. :)
цитирай
15. mt46 - Мерси!
20.09.2011 23:18
jabalka написа:
Поздравления за Господин Пурко- по нашему, а иначе г-н Кънчов!
Настолен филм за нашето семейство!Страхотно попадение е този филм и става за всяка -треба!
Както героят във филма -"Кокошка отсякъде може да долети..."Лека вечер!

Може би и аз съм бивал "господин за един ден", но не съм бивал чак такъв... бивол... :))
цитирай
16. mt46 - Мисля, че има начин -
20.09.2011 23:23
kushel написа:
Нямаше оправяне тая система. Таман се оправи едно и изниква друго. :)

просто един постинг, преди да се качи на "първа", да се прегледа от модератор - доколко е читав, стойностен, коректен... :))
цитирай
17. mt46 - Какво да коментирам злонамерен аноним-ник?
20.09.2011 23:31
анонимен написа:
7. анонимен - На мен пък най-смешен ми е mt46.
14.09 04:33
50 души му гласували. Съсипа ме от смях. За Чудовището не гласуват толкова дето е признат поет не само тук, а за някакъв бездарник ще цъкат. Прави профил след профил, а постоянно говори за другите. Поне да си трае като си знае насраните гащи. А и поезията му толкова е негова. Най-обикновен плагиат.

Имам един-единствен профил. Никога не коментирам анонимно. Никога не съм плагиатствал, за разлика от някои колеги тук, които бяха хванати... Като е толкова кур-наз тоя зад-ник, да си покаже лицето!... :))
цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Ко-ко, ако ти е важно да си на стобора :)
21.09.2011 00:05
Ако ти е важно кой и как те чете, предпочитам писанията ти в мерена реч. Препрочитам ги по 5-6 пъти, дори и да не изкудкудякам :)
Понеже съм от гнусливите кокошки и даже не прелитам над първа, този постинг ми е някак ограмотителен. Поздрави!
цитирай
19. mt46 - Чайче, благодаря ти, че харесваш стиховете ми!
21.09.2011 00:11
4aiotgluhar4e написа:
Ако ти е важно кой и как те чете, предпочитам писанията ти в мерена реч. Препрочитам ги по 5-6 пъти, дори и да не изкудкудякам :)
Понеже съм от гнусливите кокошки и даже не прелитам над първа, този постинг ми е някак ограмотителен. Поздрави!

Но реших да внеса малко разнообразие, да не кажете, че... кукуригам само в мерена реч... :)))
цитирай
20. dushka - Ами че то зависи най-вече от петела,
21.09.2011 07:45
пардон - кокошката...:)))
цитирай
21. monaliza121 - и всички птици са мои сестри!"...
21.09.2011 08:26
Особено летящите...:))))))
цитирай
22. hristo27 - Марине, в случая Златната кокошка ...
21.09.2011 09:17
Марине, в случая Златната кокошка ми прилича на блонди-реалити.
Или нещо бъркам? :))))
цитирай
23. liliyanaandreeva - Кут - кут - кут - кут -куткудяк!
21.09.2011 11:14
Днеска снесох - утре пак!

За повече от година нямам нито един популярен постинг!Ами като не снасям яйца, а живородки!А тия, дето плюят снасят змийски яйца, а понякога и крокодилски.Даже и динозавърски има.Тиранозавърите нещо се оттеглиха от борбата.
цитирай
24. анонимен - Може и сам да си приказваш от няколко ...
21.09.2011 11:32
Може и сам да си приказваш от няколко ника, за по-сигурно. След като за 20 минути си в най-коментирани безмозъчните сами ще долетят да изкудкудякат в поредния ти блог "за истинска поезия, а не за чат". Луд умора няма.
цитирай
25. sestra - Кокошки, яйца, сестри -
21.09.2011 13:32
явно съм и аз нейде из тоя курник, та поздрав по тоя повод :)
цитирай
26. mt46 - Да, зависи от кокошката и от компанията й...
21.09.2011 13:47
dushka написа:
пардон - кокошката...:)))

цитирай
27. mt46 - Радвам се, че си летяща... :))
21.09.2011 13:48
monaliza121 написа:
Особено летящите...:))))))

цитирай
28. mt46 - Христо, възможни са различни тълкувания... :))
21.09.2011 13:50
hristo27 написа:
Марине, в случая Златната кокошка ми прилича на блонди-реалити.
Или нещо бъркам? :))))

цитирай
29. mt46 - Лиляна, явно нямаш ко-коментатор/к/и... :)))
21.09.2011 13:52
liliyanaandreeva написа:
Днеска снесох - утре пак!

За повече от година нямам нито един популярен постинг!Ами като не снасям яйца, а живородки!А тия, дето плюят снасят змийски яйца, а понякога и крокодилски.Даже и динозавърски има.Тиранозавърите нещо се оттеглиха от борбата.

цитирай
30. mt46 - Защо се криеш бе, анонимен плъх /или мишка/?
21.09.2011 13:57
анонимен написа:
Може и сам да си приказваш от няколко ника, за по-сигурно. След като за 20 минути си в най-коментирани безмозъчните сами ще долетят да изкудкудякат в поредния ти блог "за истинска поезия, а не за чат". Луд умора няма.

Нямам никакви други никове. Виж, че зад коментаторите ми стоят реални и различни блогъри! Май ти си безмозъчен /безмозъчна/, или мозъкът ти е кокоши... :)))
цитирай
31. mt46 - Всички сме равни, но някои са по-нахални...
21.09.2011 14:04
mihala написа:
И да кукуригаш и да кудкудякаш все е тая. В този блог всички сме равни, нямам предвид извисените особи.

цитирай
32. анонимен - 31. mt46 - Защо се криеш бе, анонимен ...
21.09.2011 14:38
31. mt46 - Защо се криеш бе, анонимен плъх /или мишка/?

Кой ти говори за теб, бе? Или от носа си и една, две кокошки по-далеч не виждаш?
цитирай
33. mt46 - Не знам кого имаш предвид... Не желая тук да се обсъждат конкретни съблогъри...
21.09.2011 14:50
анонимен написа:
31. mt46 - Защо се криеш бе, анонимен плъх /или мишка/?

Кой ти говори за теб, бе? Или от носа си и една, две кокошки по-далеч не виждаш?

Общувам с много повече хора, отколкото си мислиш... Но явно ти не виждаш...
цитирай
34. iliada - Просто трябва да питате мен!:))...
21.09.2011 14:59
Просто трябва да питате мен!:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
35. mt46 - Не знаех, че е толкова просто... :)))
21.09.2011 15:18
iliada написа:
Просто трябва да питате мен!:)))))))))))))))))))))))))

Ами кажи, Или!... :)))
цитирай
36. alexs - Как да станете по-популярна Кок...
21.09.2011 15:26
Как да станете по-популярна Кокошка?
И отговоера е: С кудкудякане!
...... а другото е подробности!
цитирай
37. pisatelkata - Ехо, така ме развесели! Веселата ...
21.09.2011 16:30
Ехо, така ме развесели! Веселата ферма! Ще има яйца за износ...
Поздрави, приятелю!
цитирай
38. mt46 - Алекс, понякога и подробностите са от значение... :)))
21.09.2011 18:02
alexs написа:
Как да станете по-популярна Кокошка?
И отговоера е: С кудкудякане!
...... а другото е подробности!

цитирай
39. mt46 - Вярно, Ели! Може да направим из-нос... :)))
21.09.2011 18:04
pisatelkata написа:
Ехо, така ме развесели! Веселата ферма! Ще има яйца за износ...
Поздрави, приятелю!

цитирай
40. mileidi46 - Ko Ko Kokodak..
21.09.2011 18:10
Kvi gi vur6i6 tuka pak..:)))
razkudkudqkal si fermata..ama polza nikakva:)))
mai nqma da stane s kudkudqkane..vreme e za strogi merki -da obqvim ednomese4na sta4ka bez da poblikuvame v tozi sait?A?
da vidim koi 6te visi na purva?Moje puk administraziqta da se napune i da zapo4ne da misli i da tvori..:((
цитирай
41. blagovestie - БлогАрския Езоп ще станеш,
21.09.2011 18:25
ако продължаваш в този дух.

Оценявам поста ти като поучителен и остроумен. И доста ФАКтологично точен :))))

Усмихната вечер, Марине! Аман от кокошки и щУране :)))

ПП: Чакай и аз да си вдигна крака за подковаване ;)
цитирай
42. mt46 - Милейди, доста революционно предложение!
21.09.2011 18:29
mileidi46 написа:
Kvi gi vur6i6 tuka pak..:)))
razkudkudqkal si fermata..ama polza nikakva:)))
mai nqma da stane s kudkudqkane..vreme e za strogi merki -da obqvim ednomese4na sta4ka bez da poblikuvame v tozi sait?A?
da vidim koi 6te visi na purva?Moje puk administraziqta da se napune i da zapo4ne da misli i da tvori..:((

Да спрем да пишем /да четем, да коментираме/ тук за месец - точно преди изборите!?...
цитирай
43. mt46 - Благо-даря, Благо-вестнице! И аз оценявам остроумието ти, чувството ти за хумор! :))
21.09.2011 18:35
blagovestie написа:
ако продължаваш в този дух.

Оценявам поста ти като поучителен и остроумен. И доста ФАКтологично точен :))))

Усмихната вечер, Марине! Аман от кокошки и щУране :)))

ПП: Чакай и аз да си вдигна крака за подковаване ;)

цитирай
44. анонимен - Пародия
21.09.2011 19:54
Напевът на птицегледача

На двукрака кокошка прилича животът ми,
арестувана в курника, аз съм гледач.
Наблюдавам я, как си поклъвва от зърното
и я пазя от всеки случаен палач.

В маранята примамва ме прашната баня -
да покрие проблемите с пепел и прах.
И дори не мечтая за онази кокошка,
дето казват, че снасяла златни яйца.

Щом излъскат перцата си да засияят,
моден подиум става птичият двор
дефилират кокошките като кралици,
ако видят петела на близък стобор.

Омагьосват го с погледи, хранят очите си
със дантели червени-зелени перца
и когато успеят насаме да го хванат,
то след време с гордост снасят яйца.

И тогава настъпва една олелия –
кудкудякат нестройно своя вечен рефрен:
най-красиво е моето, виж, погледни го!
А петелът си мисли – дали е от мен?

Но разпуска коси нощта звездоока -
и заспиват кокошките, като деца.
Но дори и в съня си много внимават,
да не би да полегнат връз пачи яйца.

На разсъмване пак съм заврян сред кокошките.
Тук яйце, там яйце, се търкаля денят.
И така - докогато привършат ми силите
и ведно със кокошките лягам да спя.

Моят семпъл живот е сред птиците в курника.
Помежду им съм – верен, грижовен човек.
И не мисля, че странна е тази привързаност -
без кокошки какво е един птицевед?

цитирай
45. mt46 - Хубаво - но кой е авторът?... :)))
21.09.2011 20:07
анонимен написа:
Напевът на птицегледача

На двукрака кокошка прилича животът ми,
арестувана в курника, аз съм гледач.
Наблюдавам я, как си поклъвва от зърното
и я пазя от всеки случаен палач.

В маранята примамва ме прашната баня -
да покрие проблемите с пепел и прах.
И дори не мечтая за онази кокошка,
дето казват, че снасяла златни яйца.

Щом излъскат перцата си да засияят,
моден подиум става птичият двор
дефилират кокошките като кралици,
ако видят петела на близък стобор.

Омагьосват го с погледи, хранят очите си
със дантели червени-зелени перца
и когато успеят насаме да го хванат,
то след време с гордост снасят яйца.

И тогава настъпва една олелия –
кудкудякат нестройно своя вечен рефрен:
най-красиво е моето, виж, погледни го!
А петелът си мисли – дали е от мен?

Но разпуска коси нощта звездоока -
и заспиват кокошките, като деца.
Но дори и в съня си много внимават,
да не би да полегнат връз пачи яйца.

На разсъмване пак съм заврян сред кокошките.
Тук яйце, там яйце, се търкаля денят.
И така - докогато привършат ми силите
и ведно със кокошките лягам да спя.

Моят семпъл живот е сред птиците в курника.
Помежду им съм – верен, грижовен човек.
И не мисля, че странна е тази привързаност -
без кокошки какво е един птицевед?


цитирай
46. zefpet - Здравей, Марине!
21.09.2011 21:53
Не зная дали очакваш да те разберат повечето...Аз не очаквам. Затова те поздравявам за позицията с нещо, което не съм публикувал и си пиша името и ника.

КУРНИКЪТ МАЙ ЗАМИРИСА

Гърмежи се чуват, прелитат ракети,
мирише на кръв, а се вижда… сопол.
Разбунен е курникът, птиците клети
си вярват, че всяка от тях е сокол.

Пера се оскубват, а трътките голи
се кипрят и контят, и всяка цвърчи.
Петлите се перят, но ръсят сополи,
кокошките псуват със мили очи.

И всяка гадинка, аха да подхвръкне,
се тръсва в куришките, ала крещи:
- Видяхте ли? Литнах! Преди да се мръкне
ще стигна далечни от вас висини.

Незнайно отде появи се стопанка,
петленце избра си и хоп – на чорба.
А целият курник спокойно задрямва
и мисли: “Добре, че не бях аз това”!


Тук не кокошките са виновни, а няколко скопени петли!
цитирай
47. mt46 - Благодаря, Илко, за добрия стихо-отговор!...
21.09.2011 22:02
zefpet написа:
Не зная дали очакваш да те разберат повечето...Аз не очаквам. Затова те поздравявам за позицията с нещо, което не съм публикувал и си пиша името и ника.

КУРНИКЪТ МАЙ ЗАМИРИСА

Гърмежи се чуват, прелитат ракети,
мирише на кръв, а се вижда… сопол.
Разбунен е курникът, птиците клети
си вярват, че всяка от тях е сокол.

Пера се оскубват, а трътките голи
се кипрят и контят, и всяка цвърчи.
Петлите се перят, но ръсят сополи,
кокошките псуват със мили очи.

И всяка гадинка, аха да подхвръкне,
се тръсва в куришките, ала крещи:
- Видяхте ли? Литнах! Преди да се мръкне
ще стигна далечни от вас висини.

Незнайно отде появи се стопанка,
петленце избра си и хоп – на чорба.
А целият курник спокойно задрямва
и мисли: “Добре, че не бях аз това”!


Тук не кокошките са виновни, а няколко скопени петли!

Тук има всичко - и изкукуригали петли, и кудкудякащи кокошки... :)))
цитирай
48. zefpet - Всичко има.
21.09.2011 22:09
И изпаткали патки :)))
Изпукали пуяци.
Пъпогледащи папуняци.
Тъпоъгълни тъпуняци.
Всякаква гмеж...
По-важно е, че има нормални хора, които се забавляват като гледат гнусоподобието им на цирк, а би трябвало да ги изпратят в блатото да си жабокрякат...
цитирай
49. bven - Това новата ферма на стария Макдоналд ли е?:)))
21.09.2011 22:13
Привет, Марине, до кукуване!:)
цитирай
50. mt46 - Да... Все пак и има доста свестни хора... Ако ги нямаше, и аз нямаше да съм тук... :))
21.09.2011 22:31
zefpet написа:
И изпаткали патки :)))
Изпукали пуяци.
Пъпогледащи папуняци.
Тъпоъгълни тъпуняци.
Всякаква гмеж...
По-важно е, че има нормални хора, които се забавляват като гледат гнусоподобието им на цирк, а би трябвало да ги изпратят в блатото да си жабокрякат...

цитирай
51. mt46 - Здравей, Татяна! Радвам се, че ми гостува!... :))
21.09.2011 22:33
bven написа:
Привет, Марине, до кукуване!:)

цитирай
52. iliada - Много е просто,mt46,
21.09.2011 22:59
mt46 написа:
iliada написа:
Просто трябва да питате мен!:)))))))))))))))))))))))))

Ами кажи, Или!... :)))

но само да знаех как се става Кокошка!:(
цитирай
53. mt46 - Хитруша!... :))
21.09.2011 23:32
iliada написа:
mt46 написа:
iliada написа:
Просто трябва да питате мен!:)))))))))))))))))))))))))

Ами кажи, Или!... :)))

но само да знаех как се става Кокошка!:(

Да не би да си... Кума Лиса?... :)))
цитирай
54. dushka - :)))
22.09.2011 09:00
Кокошките събудиха ли се?
цитирай
55. mt46 - Отдавна се събудиха...
22.09.2011 12:33
dushka написа:
Кокошките събудиха ли се?

Снесоха яйца. И се разкудкудякаха... :))
цитирай
56. vahisht - :)))
22.09.2011 19:18
Да само тук кокошката е преди яйцето:)))
Поздравления!!!
цитирай
57. luxporto - "Аз съм Златна Кокошка по р...
22.09.2011 21:17
"Аз съм Златна Кокошка по рождение и всички птици са мои сестри!"...
Напомни ми за Приказка за стълбата на Смирненски. Много приятна асоциация.
цитирай
58. mt46 - Наскоро доказаха научно, че кокошката се е появила преди яйцето... :)
22.09.2011 22:32
vahisht написа:
Да само тук кокошката е преди яйцето:)))
Поздравления!!!

цитирай
59. mt46 - Да, асоциацията не е случайна... :))
22.09.2011 22:33
luxporto написа:
"Аз съм Златна Кокошка по рождение и всички птици са мои сестри!"...
Напомни ми за Приказка за стълбата на Смирненски. Много приятна асоциация.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19158714
Постинги: 3686
Коментари: 45089
Гласове: 148915
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031