Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2020 07:15 - Двоен Портрет? 10 Часа Прекарани в Рисуване!
Автор: zann Категория: Забавление   
Прочетен: 986 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 23.06.2020 07:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
🏆 Ами да, самата истина е. 🖌️ Само дето не помня дали не ми трябваха повече от 10 часа за да постигна крайния резултат. Първата рисунка в която помествам две лица. И за да е угодно на Инстаграма трябва рамката да е квадратна... естествено. Може да ме намерите там с @emiart88 (между другото).  Но пък се получи. Темата пак е... к-поп, но кой съм аз, че да въвря против течението хаха. Заслужаваше си да се пробва де. Тъй като целта ми беше реализъм, две лица... абе поизпотих се. Стъпките си остават същите обаче:

1. ✏️ Някаква скица с неутрален цвят (сиво, бозаво)
2. после "маскираме" с блед цвят подсказващ какъв ще е крайния цвят.
3. започваме да нанасяме сенки малко по малко.
4. нанасяме отблясъците (highlights)
5 🖌️ насищаме с цвят и потъмняваме най -тъмните участъци
6 Мислим за текстура където има нужда - кожа, дрехи, коса и тн.

Може да ме погледате как прилагам казаното до тук. Клипа е кратък





Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zann
Категория: Забавление
Прочетен: 551026
Постинги: 185
Коментари: 187
Гласове: 1164