Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2011 00:35 - АКО БЯХ ПРЕМИЕР
Автор: mt46 Категория: Изкуство   
Прочетен: 27278 Коментари: 14 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
1. Щях да се обърна към всички отговорни институции /Народното събрание, Президентството.../ и неправителствени организации с призив за ОБЩОНАЦИОНАЛНО СЪГЛАСИЕ и подписване на НОВ ОБЩЕСТВЕН ДОГОВОР ЗА КОРЕННА ПРОМЯНА НА ОБЩЕСТВЕНАТА СИСТЕМА...
2. Щях да се обърна към ВСИЧКИ парламентарно представени партии - да се подготвят за разпускане на Народното събрание, да подготвят НОВ ИЗБИРАТЕЛЕН ЗАКОН /след обществен дебат/ и да насрочат ИЗБОРИ ЗА ВЕЛИКО НАРОДНО СЪБРАНИЕ...
3. Щях да призова и да съдействам НОВИЯТ ИЗБИРАТЕЛЕН ЗАКОН да бъде ПРИЕТ С КОНСЕНСУС от ВСИЧКИ ПАРТИИ /което ще гарантира, че няма да е в услуга на една или друга партия/. Щях да предложа за обсъждане мои идеи /и идеи, идващи от обществото, от народа/, като например:
 - броят на народните представители да бъде съобразен с броя на гражданите на България / да бъде процент от последния, процент, близък до този в повечето европейски държави/. Не е нормално народът на България да се стопява, а броят на народните представители да е един и същ от 20 г. насам...
 - изцяло МАЖОРИТАРНА избирателна система, като има ПРОПОРЦИОНАЛНО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО на ВСИЧКИ ОБЩЕСТВЕНО ЗНАЧИМИ ПРОФЕСИИ - икономисти, юристи, финансисти, земеделци, учители, лекари, полицаи, военни, работници... Без "професионални политици"...
4. Щях да предложа незабавно приемане на Закон за социалното подпомагане - по образец на страните в ЕС... Закон за облагане доходите на милионерите /и милиардерите/  - 10 % годишен данък, парите от който да се разпределят на социално слабите - майки с деца, пенсионери, безработни...
5. Щях да предложа приемането на ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА  и ВЪЗРАЖДАНЕ НА БЪЛГАРСКАТА КУЛТУРА - с цел да се даде приоритет на НАРОДНОСТНОТО, АВТЕНТИЧНО ФОЛКЛОРНОТО, СТОЙНОСТНОТО във всички сфери на културата и изкуството /и да се ограничи псевдофолклорното, кичозното, пошлото/...

Марин Тачков
05.02.2011 г.


Тагове:   Марин,   тачков,   ако,   премиер,   бях,


Гласувай:
22



1. sorrowfulwolf - Уви. . . Не си. . . :) И аз съм си мислел ...
05.02.2011 01:30
Уви... Не си... :) И аз съм си мислел какво ще направя ако бях премиер, въпреки възрастта си, но уви... и аз не съм :)
цитирай
2. mt46 - Не бих желал да съм премиер...
05.02.2011 08:16
Но ако някой има връзка с него, моля да му звънне и да му предаде ценните съвети... Ако ББ би желал да бъде герой, спасител на България и да остане в историята ни, ако милееше за родината и за българския народ - той би се вслушал в подобни съвети... Но явно ББ обича повече да говори, отколкото да слуша...
цитирай
3. stoineff - sorrowfulwolf
05.02.2011 08:17
Пиши и дай линк
http://stoineff.blog.bg/zabavlenie/2011/02/03/blog-igra.678948
цитирай
4. mt46 - Това е интересна и смислена игра -
05.02.2011 08:47
http://stoineff.blog.bg/zabavlenie/2011/02/03/blog-igra.678948

Предизвикателство за мислещите и за неравнодушните...
цитирай
5. mt46 - Чудно ми е -
12.02.2011 07:55
че изразените от мен идеи не предизвикват размисли и коментари...
цитирай
6. stoineff - Аз..
14.02.2011 10:39
.. умишлено не коментирам...
цитирай
7. mt46 - Добре, може би искаш да си безпристрастен...
14.02.2011 12:17
А другите /самите участници в играта/?... Нима имат непоносимост към чуждата позиция, към чуждите идеи?... Докато всеки се мисли за най-умен и най-прав и не може да преодолее СУБЕКТИВИЗМА - доникъде няма да стигнем...
цитирай
8. takaini - Да!
11.06.2013 22:19
mt46 написа:
че изразените от мен идеи не предизвикват размисли и коментари...


Не смеят да коментират, вероятно защото са приели безобразията за нормален живот!Идеите ти "тропат"по съзнанието и искат то да се събуди...нооо...
Мисленето изразходва енергия,а защо например да не я изгорят в пушене...и себеубиване например!?
Радвам се за теб,Марине!
цитирай
9. mt46 - Благодаря, приятелко, че си прочела този стар постинг!...
12.06.2013 10:01
takaini написа:
mt46 написа:
че изразените от мен идеи не предизвикват размисли и коментари...


Не смеят да коментират, вероятно защото са приели безобразията за нормален живот!Идеите ти "тропат"по съзнанието и искат то да се събуди...нооо...
Мисленето изразходва енергия,а защо например да не я изгорят в пушене...и себеубиване например!?
Радвам се за теб,Марине!

Тогава бях млад, начинаещ блогър... :)
цитирай
10. takaini - Ами...
30.06.2013 11:13
mt46 написа:
takaini написа:
mt46 написа:
че изразените от мен идеи не предизвикват размисли и коментари...


Не смеят да коментират, вероятно защото са приели безобразията за нормален живот!Идеите ти "тропат"по съзнанието и искат то да се събуди...нооо...
Мисленето изразходва енергия,а защо например да не я изгорят в пушене...и себеубиване например!?
Радвам се за теб,Марине!

Тогава бях млад, начинаещ блогър... :)


Марине,нима за смелостта има време?Или е нужен стаж?!
цитирай
11. mt46 - Не си ме разбрала...
30.06.2013 18:51
takaini написа:
mt46 написа:
takaini написа:
mt46 написа:
че изразените от мен идеи не предизвикват размисли и коментари...


Не смеят да коментират, вероятно защото са приели безобразията за нормален живот!Идеите ти "тропат"по съзнанието и искат то да се събуди...нооо...
Мисленето изразходва енергия,а защо например да не я изгорят в пушене...и себеубиване например!?
Радвам се за теб,Марине!

Тогава бях млад, начинаещ блогър... :)


Марине,нима за смелостта има време?Или е нужен стаж?!

Искам да кажа, че затова не са ме коментирали...
цитирай
12. takaini - че изразените от мен идеи не пред...
12.07.2013 12:25
mt46 написа:
takaini написа:
mt46 написа:
takaini написа:
mt46 написа:
че изразените от мен идеи не предизвикват размисли и коментари...


Не смеят да коментират, вероятно защото са приели безобразията за нормален живот!Идеите ти "тропат"по съзнанието и искат то да се събуди...нооо...
Мисленето изразходва енергия,а защо например да не я изгорят в пушене...и себеубиване например!?
Радвам се за теб,Марине!

Тогава бях млад, начинаещ блогър... :)


Марине,нима за смелостта има време?Или е нужен стаж?!

Искам да кажа, че затова не са ме коментирали...



Вероятно не са се опитали да те разберат!...:))
цитирай
13. karadzha - Трябва още
21.08.2014 09:58
да се прави и българска икономика и да се намали броя на фотоволтаиците.
Но се задава пак да е Бойко на власт, а той наистина е много, ама много тъп – не се учи от грешките си и е готов да ги повтори до една – пак ще строи пътища и прочие.
Чудя се, дали да гласувам – просто няма за кого.
цитирай
14. mt46 - Жалко!...
01.02 13:33
karadzha написа:
да се прави и българска икономика и да се намали броя на фотоволтаиците.
Но се задава пак да е Бойко на власт, а той наистина е много, ама много тъп – не се учи от грешките си и е готов да ги повтори до една – пак ще строи пътища и прочие.
Чудя се, дали да гласувам – просто няма за кого.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19116731
Постинги: 3677
Коментари: 44987
Гласове: 148720
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031