Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2022 21:56 - Старост
Автор: mt46 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1697 Коментари: 4 Гласове:
16

Последна промяна: 15.12.2022 22:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.
Беше по-стара от мен.
Вече не раждаше.
Понякога мислех, че е време да я отрежа, за да не пречи...
Колко есени и зими ни бе хранила с чудесните си подове!...
Все още се държеше – немощна, изсъхнала, с голяма рана в долната си част...
Стана ми мъчно!
Нейните две сестри отдавна бяха мъртви...
Не е ли по-добре да я оставя да падне сама, да дочака естествения си край?...

Старата круша, посадена или присадена от дядо Йордан през незнайна година...

  Марин Тачков

image





image









Гласувай:
16


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - mt46,
15.12.2022 22:48
В библията е обяснено :
Матей 7:17-20
Също така, всяко добро дърво дава добри плодове, а лошото дърво дава лоши плодове. Не може добро дърво да дава лоши плодове или лошо дърво да дава добри плодове. Всяко дърво, което не дава добър плод, се отсича и се хвърля в огън. И така, по плодовете им ще ги познаете.

Но ако не е изсъхнала и прави сянка и е дом на птици, да си стои.
цитирай
2. mt46 - Да...
16.12.2022 23:42
kvg55 написа:
В библията е обяснено :
Матей 7:17-20
Също така, всяко добро дърво дава добри плодове, а лошото дърво дава лоши плодове. Не може добро дърво да дава лоши плодове или лошо дърво да дава добри плодове. Всяко дърво, което не дава добър плод, се отсича и се хвърля в огън. И така, по плодовете им ще ги познаете.

Но ако не е изсъхнала и прави сянка и е дом на птици, да си стои.

Постепенно изсъхна... Най-много да падне върху асмите... На 3-4 метра от нея има орех, който скоро порасна и прави голяма сянка, дава хубави орехи, а и приютява разни птички...
цитирай
3. shtaparov - Хубава история, интересна и въл...
19.12.2022 01:59
Хубава история,интересна и вълнуваща- ако дървото ти е мило понеже има емоционално значение за теб,пази го докато можеш- и аз така бих постъпил. Прав е инак Красимир- хубави цитати е дал,но не си падам по крайностите и бих го оставил ако беше от дядо ми. Такава круша впрочем имаме- в един двор с двама (вече) собственика имаше три круши с много вкусен плод,но едната бе отсечена а втората изсъхна. Остана третата и имаше предложение да бъде махната,но аз се застъпих за нея- дядо ми Ангел я е садил! Ражда си още и плодът й е хубав- има поне 50 години откак е садена,но не ми се лишава от нея.
цитирай
4. mt46 - Благодаря! Добре си направил...
19.12.2022 23:46
shtaparov написа:
Хубава история,интересна и вълнуваща- ако дървото ти е мило понеже има емоционално значение за теб,пази го докато можеш- и аз така бих постъпил. Прав е инак Красимир- хубави цитати е дал,но не си падам по крайностите и бих го оставил ако беше от дядо ми. Такава круша впрочем имаме- в един двор с двама (вече) собственика имаше три круши с много вкусен плод,но едната бе отсечена а втората изсъхна. Остана третата и имаше предложение да бъде махната,но аз се застъпих за нея- дядо ми Ангел я е садил! Ражда си още и плодът й е хубав- има поне 50 години откак е садена,но не ми се лишава от нея.

Малко над земята стволът на крушата е разяден около една трета...
Жалко, че снимките не се виждат!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19315188
Постинги: 3715
Коментари: 45271
Гласове: 149532
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930