Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2016 21:10 - "Помолиха ме да не казвам истината"...
Автор: mt46 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1864 Коментари: 4 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.
.
.

Веселина Кацарова: Австрийски политици ме молиха да не казвам, че съм нападната от араби

от Memoria de futuro в Актуално · 13/08/2016 · 14:56

 

image

Случки като тази с нападението на оперната ни прима Веселина Кацарова в Инсбрук, за съжаление, са бъдещето на Европа и това е страшно такова мнение изрази самата тя пред Дарик.

„Политиците в Австрия ме помолиха да не казвам истината, но аз реших да я споделя, защото това не е нормално“, разказа пред Дарик радио оперната певица Веселина Кацарова. Преди дни тя беше нападната на улица в Австрия и заради инцидента отмени свое участие на фестивал в Инсбрук. Българката, която живее в Швейцария, е била в Австрия именно за участие в музикалния фестивал.

„Аз бях нападната от две млади момчета. Не мога дори да докажа, че са бежанци, те са от арабски произход. Случаят беше неприятен, не съм засегната психически, а повече физически. Но не е драматично. Просто ми е тъжно, защото тези деца можеха да ми бъдат синове – аз имам син на 17 години. Тъжното на ситуацията е, че това е реалността. Професорът, който ме прегледа в клиниката, каза, че това става на всеки два-три дни“, разказа Кацарова.

Тя описа нападението:

„Вървях по главна улица, по която обаче нямаше хора тогава. Две млади арабски момчета вървяха срещу мен и изведнъж отприщиха изключителна агресивност срещу мен. Човек трябва да го преживее, за да го разбере. След това бях ужасена, ядосах се на себе си, че не съм реагирала добре. Аз съм артист, който дори не ходи гримиран на улицата, една жена на 51 години, много е страшно. Тези хора се чувстват изолирани. Те искат да дойдат и да притежават средства, да живеят като другите. Това е невъзможно – и австрийците, и германците имат безработица. На тях са им осигурени, разбира се, дом, дават им се средства и храна. Но и нямам право да спекулирам, защото те може да са родени тук“.

www.memoriabg.com/2016/08/13/kacarova-napadenie-avstria/

ПП: Да не казваме истината, така ли?... Прощавайте, но това не е нито свобода, нито демокрация!...




Гласувай:
18


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
14.08.2016 21:30
Има една много подходяща приказка в този случай!
Каниш го под леглото, той се качва и на леглото?!
В смисъл, даваш му нещо според възможностите си, без ни най- малко да си му длъжен
Но той е недоволен, иска най- малко да е равен с тебе!
И когато и това стане, вече ще иска и да властва над тебе?!
Историята е пълна с такива примери, ако се подредят, в поне три тома могат да се опишат!
Не знам какво се търси сега?
Може би изключение от правилото Но то отдавна е закон!

Хубава вечер!
цитирай
2. milady - добър вечер ,колеги...
14.08.2016 23:29
само обърнете внимание, колко хора дебатират тук,и би
трябвало ,да си дадете най точен отговор ,какво се случва.
Обществото е фрагментирано ,хората са алиенирани и отчуждени,
всеки е потънал в своите битовизми и живуркане на дребно..
от заплата до заплата ,или още 2 лв плюс пенсията..
или , още една погасителна вноска.Това е „Битието“.
Аз,за жалост не виждам никакъв полезен ход,
нежели опит !!
всеки се спасява поединично...
това беше и целта на „тази програма“.
Процеса е в последна фаза, наблюдавайте вашите деца.
доволни ли сте,от това което се случва ?
Айде, сега ударете още едно,сънувайте морето...
и,до утре...отново в същите ла*на....
цитирай
3. mt46 - Здравей, Лео! Благодаря!...
14.08.2016 23:44
leonleonovpom2 написа:
Има една много подходяща приказка в този случай!
Каниш го под леглото, той се качва и на леглото?!
В смисъл, даваш му нещо според възможностите си, без ни най- малко да си му длъжен
Но той е недоволен, иска най- малко да е равен с тебе!
И когато и това стане, вече ще иска и да властва над тебе?!
Историята е пълна с такива примери, ако се подредят, в поне три тома могат да се опишат!
Не знам какво се търси сега?
Може би изключение от правилото Но то отдавна е закон!

Хубава вечер!

Знам я тази поговорка. В различни варианти е...
"Пусни го под масата, а той ще ти се качи на главата!"...
цитирай
4. mt46 - Здравей и ти благодаря за мнението!...
14.08.2016 23:51
milady написа:
само обърнете внимание, колко хора дебатират тук,и би
трябвало ,да си дадете най точен отговор ,какво се случва.
Обществото е фрагментирано ,хората са алиенирани и отчуждени,
всеки е потънал в своите битовизми и живуркане на дребно..
от заплата до заплата ,или още 2 лв плюс пенсията..
или , още една погасителна вноска.Това е „Битието“.
Аз,за жалост не виждам никакъв полезен ход,камо ли опит !!
всеки се спасява поединично...
това беше и целта на „тази програма“.
Процеса е в последна фаза, наблюдавайте вашите деца.
доволни ли сте,от това което се случва ?
Айде, сега ударете още едно,сънувайте морето...
и,до утре...отново в същите ла*на....

Понякога се уморявам да казвам истината... Явно повечето хора, масите предпочитат лъжите, заблудите, илюзиите и им дреме на оная работа...
Лека нощ!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mt46
Категория: Изкуство
Прочетен: 19337315
Постинги: 3716
Коментари: 45274
Гласове: 149554
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930