2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. rosiela
13. getmans1
14. sparotok
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. sekirata
10. bateico
.
.
Автор: Григор Лилов
Драмата в Хитрино:
КОЙ Е СОБСТВЕНИКЪТ НА ГРЪМНАЛИТЕ ЦИСТЕРНИ?
*** Верига от навързани фирми до един беден кипърец - кредитен милиардер от ПИБ - нашата Първа инвестиционна банка
Собственик на цистерните е „Булмаркет”, създадена през 1996 г.
Годишно търгува с около 120 000 - 140 000 тона LPG (пропан-бутан). Газът се доставя от Русия, Украйна, Казахстан, Румъния и др.
Фирмата има:
*** шест собствени терминала за газ и нефтопродукти в България и Румъния,
*** 150 ЖП-цистерни и автоцистерни (собствени и под наем) за газ,
*** кораб-газовоз „POLARIS” за LPG с вместимост 3300 м3 и неограничен район на плаване.
През 2014 пускат в действие втoри терминал за LPG в Румъния, Гюргево. Вместимостите за пропан-бутан в базата ще са 2200 куб.м, с възможност за обработка на 1000 тона за денонощие.
Управител и минотарен собственик е Станко Станков. бил е кмет на Балчик през 90-те години.
Компанията редовно нарушава санкциите на ЕС срещу Русия, като нейни кораби акостират в пристанищата на Крим. От руските фирми ЮВАС и АЕГАЗ товарят газ за България.
Основният мажоритарен собственик на капитала на "Булмаркет" е друга компания - „Вектра консулт“. Неин собственик пък е офшорката „Борунди сървисис лимитид“. Зад тази офшорка като собсвеници стоят други офшорки - "Lеn Secretarial" и „Din Nominees".
______________________________________
Зад тях е кипърският гражданин Георгиус Георгиу. Той се води собственик на маса офшорки.
Зад него пък е застанала Първа инвестиционна банка. Тя му е отпуснала кредити за повече от милиард – 1 271 461 780,13 лв. !!!! Т.е. повече от капитала на самата банка.
_______________________________________
(Между впрочем, през 2014 първата компания по веригата - Булмаркет ДМ, се разделя на няколбко фирми. Три от тях - „Булмаркет автотранспорт“, „Олео протеин“ и „Порт Булмаркет“, са обект на залог, според договорите по кредитите на стойност 54.5 милиона евро, отпуснати от ПИБ пряко на „Булмаркет ДМ“.
Така че има и пряка връзка по веригата от фирмите)
Самият Георгиус Георгиу се води като мултимилионер у нас. Има активи за над 800 млн.
Например той е собственикът на дружество "Юлен", което държи ски-лифтовете и пистите на Банско, на "Витоша ски", на остатъците от Кремиковци, на ОЦК-Кърджали, на туристически и транспортен бизнес - например такситата „О"Кей Супертранс" (най-големия таксиметров превозвач в столицата), на фирми за пътно строителство и т.н., и т.н.
www.facebook.com/grigor.lilov/posts/1154320034683934
www.24chasa.bg/novini/article/5928288
ПП: А кой е виновен за тази и за много други трагедии? Не е ли Системата? А кой ще понесе отговорност? Никой ли? Защо? Нали това е най-справедливото обществено устройство!?...
„Какво?”, „Кога?”, „Къде?” и „Кой?”
Гледаме филма като реалност, а живеем ка...
10.12.2016 13:23
ЦИСТЕРНИТЕ СА НА ФИРМА, КОЯТО СЕ ВОДИ НА БЕЗРАБОТЕН КИПЪРСКИ ГРАЖДАНИН, ОФШОРКА В КИПЪР. ИСТИНСКИТЕ СОБСТВЕНИЦИ СА ПРИЯТЕЛИ НА ЧОВЕКА ОТ БАНКЯ
хитриноОфшорналиев, в коментар на АФЕРА, който публикуваме в помощ на разследващите органи:
Цистерните са на фирма, която се води на безработен кипърски гражданин с адрес офшорка в КИПЪР. Но истинските собственици на злополучната фирма с цистерните са приятели на човека от Банкя, това са ПИБ банкерите Цеко Минев-Скиора и Ивало Мутафчиев-племеник на бай ТОШО.
Министър Ивайлов Московски по Нова тв:
Даааа, става дума за частна компания… /Не казва обаче името на компанията/.
Afera
П.П. Компания „Булмаркет” е създадена през 1996 година, като от 2006 година тя преструктурира бизнеса си, с цел оптимизиране на приходите и увеличаване на износа за съседните страни – Сърбия, Македония, Косово, Румъния и Албания. Доставките са основно от Русия, Украйна, Казахстан, Румъния. През 2014 е въведен в експлоатация втoри терминал за LPGв Румъния, намиращ се в Гюргево. Вместимостите за пропан-бутан в базата ще са 2200 куб.м, с възможност за обработка на 1000 тона за денонощие. Управителят и минотарен собственик Станко Станков от Балчик, кмет на Балчик в средата на 90-те години. Мажоритарен собственик на капитала е компанията „Вектра консулт“, която е свързана с офшорки на остров Кипър, чиито реален собственик е Георгиус Георгиу. Собственик на „Векта консулт“ е офшорката „Борунди сървисис лимитид“, зад която стоят фирмите на Георгиу „LEN SECRETARIAL“ и „DIN NOMINEES“. Миналата година „Булмаркет“ получава 20 млн. евро финансиране от Световната банка и Европейска банка за възстановяване и развитие. От компанията заявяват, че средствата ще бъдат използвани за стратегическите проекти на дружеството и рефинансиране.
Представям си какъв ужас са преживяли хората и ще им трябват години за да забравят. Шумен е на около 20 километра и аз усетих тътен и залюляване. Първоначално си помислих, че е земетресение, но не повтори. Беше еднократно! Като последица от взривната вълна.
Хаосът е пълен, щом и железницата е в частни ръце!
Все пак държавата трябва да регулира нещо, жп линиите задължително!
За какво е тогава тя, след като няма държавен сектор Това в никоя капиталистическа държава го няма Някъде даже държавният сектор е над 50 %
Сега си и обяснявам защо състоянието на ЖЛ транспортът ни е такова
Хубава вечер, Марине!
10.12.2016 20:30
Представям си какъв ужас са преживяли хората и ще им трябват години за да забравят. Шумен е на около 20 километра и аз усетих тътен и залюляване. Първоначално си помислих, че е земетресение, но не повтори. Беше еднократно! Като последица от взривната вълна.
Хаосът е пълен, щом и железницата е в частни ръце!
Все пак държавата трябва да регулира нещо, жп линиите задължително!
За какво е тогава тя, след като няма държавен сектор Това в никоя капиталистическа държава го няма Някъде даже държавният сектор е над 50 %
Сега си и обяснявам защо състоянието на ЖЛ транспортът ни е такова
Хубава вечер, Марине!
Най-важното, което прави държавата, е да продава държавна собственост, да защитава най-големите престъпници, да събира данъци и такси и да повтаря, че няма пари за нормални заплати и пенсии...
Лека вечер!...
Не хвърляй ей така вината на "системата", пръдльо, защото тази система е създадена от другариата с подкрепата на "творци" лайнари, бездарници, що измъчват Словото и пишат щуротии като теб и варненския грамофон, дето се включва в подписки срещу Запада да не напада любимата му Раша.
Хаосът е пълен, щом и железницата е в частни ръце!
Все пак държавата трябва да регулира нещо, жп линиите задължително!
За какво е тогава тя, след като няма държавен сектор Това в никоя капиталистическа държава го няма Някъде даже държавният сектор е над 50 %
Сега си и обяснявам защо състоянието на ЖЛ транспортът ни е такова
Хубава вечер, Марине!
11.12.2016 09:37
Не хвърляй ей така вината на "системата", пръдльо, защото тази система е създадена от другариата с подкрепата на "творци" лайнари, бездарници, що измъчват Словото и пишат щуротии като теб и варненския грамофон, дето се включва в подписки срещу Запада да не напада любимата му Раша.
Тази сутрин го слушах по телевизията и установих, че мисленето му е непроменено и в случая не виждам никаква връзка между собственост, „системата“ и случилото се.
11.12.2016 12:32
Не хвърляй ей така вината на "системата", пръдльо, защото тази система е създадена от другариата с подкрепата на "творци" лайнари, бездарници, що измъчват Словото и пишат щуротии като теб и варненския грамофон, дето се включва в подписки срещу Запада да не напада любимата му Раша.
Тази сутрин го слушах по телевизията и установих, че мисленето му е непроменено и в случая не виждам никаква връзка между собственост, „системата“ и случилото се.
По принцип не одобрявам скритата собственост, далаверите с офшорки...
За конкретния случай - не знаем дали има пряка или непряка връзка между собствеността, Системата и взривяването на влаковата композиция... Все още не са изяснени причините. А и дали ще се разкрият истинските причини, или ще се прокара най-удобната версия?...
Gencho Petkov Я експертите да кажат, защо няма разкъсани цистерни. Такъв обем не може да изтече толкова бързо от малки отвори.
Значи влака вече е бил спрял достатъчно дълго време - защо няма подадена информация за катастрофата от стрелочника, преди взрива.
Спирачния път трябва е поне 100 метра, т.е., поне от средата на правата отсечка преди прелеза!
Защо само задните вагони са излезли от релсите, точно от прелеза - на едни снимки от дрон точно отгоре, те са ясно видими.
И още доста въпроси към експертите нямат отговор.
И вероятно никой няма да им отговори, а ще обвинят някой бушон.
Харесвам · Отговор · 3 часа
Todor Ivanov
Todor Ivanov Някой нещо да каже за зеленият пламък. Я да видим....Химиците, нещо. Барий – използва се за получаване на зелени цветове при фойерверките;служи за стабилизиране на други свободни елементи. Дали пък някоя цистерна не е возила нещо необявено????Взривната вълна е разместила леглата на хората в Шумен, на 20 километра. Какво може да предизвика ударна вълна на 20 километра?
Едва ли ще научим причината................ Изведнъж се появи един зелен гръм, казах си - бомба падна. Зелен казвам, защото първо се чу много тежък гръм, а после дойде и ослепяваща зелена светлина. Така описа пред "Телеграф" ужаса, който е изпитал Селедин Съткиев от Хитрино, след като влакът убиец изпепели махалата му и погуби поне седем души вчера сутринта.. В сърцето на Хитрино, близо до жп стрелката, на метри от прелеза пред общината е дерайлирал влак. Една от цистерните, превозваща пропан-бутан, е избухнала, взривът може да се сравнява само с ударната вълна на гигантска бомба.
Харесвам · Отговор · 3 · 3 часа · Редактирано
Velislava Katerinska
Velislava Katerinska Къде покриха машинистите???Готвят ги за жертвени агнета като клошаря от Пловдив, дето с един фас запали едновременно четирите огромни склада!!!
2. М. Тачков - Ако бях премиер
3. Дела
4. Деспи...
5. Стойнев
6. Светлана
7. Блогът на Стойнев
8. Блог. бг - правила
9. М. Тачков - Любовна балада
10. Публикации - сп. "Пламък"
11. "Изповедта на една компаньонка"
12. Плагиатска "стихосбирка"
13. "Добри да бъдем"
14. Най-хубавата
15. Молитва
16. Меджик
17. Две и 200
18. Да се завърнеш... Редактиране...
19. За държавата, цените, политиците и бюрократите
20. Всеки стих е път към Теб
21. Н. Николов
22. 22. Защо някои другари не са ми драги
23. Западният либерализъм е по-разрушителен от комунизма
24. Контрол чрез глада. Монсанто
25. Да бъдем максимално живи
26. М. Тачков - "Светлей, Училище"
27. М. Тачков - Светоглед
28. М. Тачков - Аз обвинявам
29. 29. Противоречия в автохтонната теория
30. Славянизация