Най-четени
1. planinitenabulgaria
2. radostinalassa
3. wonder
4. varg1
5. mt46
6. iw69
7. kvg55
8. laval
9. zahariada
10. reporter
11. kunchev
12. djani
13. getmans1
14. bezistena
2. radostinalassa
3. wonder
4. varg1
5. mt46
6. iw69
7. kvg55
8. laval
9. zahariada
10. reporter
11. kunchev
12. djani
13. getmans1
14. bezistena
Най-популярни
1. wonder
2. shtaparov
3. katan
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. ka4ak
7. milena6
8. dobrota
9. vidima
10. ambroziia
2. shtaparov
3. katan
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. ka4ak
7. milena6
8. dobrota
9. vidima
10. ambroziia
Най-активни
1. lamb
2. radostinalassa
3. sarang
4. hadjito
5. wrappedinflames
6. djani
7. savaarhimandrit
8. iw69
9. iva971
10. bateico
2. radostinalassa
3. sarang
4. hadjito
5. wrappedinflames
6. djani
7. savaarhimandrit
8. iw69
9. iva971
10. bateico
Постинг
22.02.2021 22:48 -
Тест за интелект, култура, грамотност
Автор: mt46
Категория: История
Прочетен: 9125 Коментари: 28 Гласове:
Последна промяна: 22.02.2021 22:52

Прочетен: 9125 Коментари: 28 Гласове:
18
Последна промяна: 22.02.2021 22:52


.
.
.
Тест за историческа интелигентност и култура
1. Смятате ли, че мнозинството от съвременните българи са най-вече наследници на древно местно /коренно/ население?
2. Това местно население знаело ли е границите на земите, които е обитавало /притежавало/, та да предаде тези знания на основателите на българската държава?
3. Древността и местният произход основни критерии ли са за цивилизованост и за превъзходство?...
4. Мислите ли, че древните българи не са се смесвали с други етноси?
5. Дали расовата чистота е съществен белег за висока култура и превъзходство?
6. Ако унгарците са с азиатски произход, ние по-напреднали и по-висши ли сме от тях?
7. Старобългарският език наследник ли е на езика на прабългарите? 8. Кирил и Методий българи ли са?
9. Двамата солунски братя идвали ли са в българската държава?
10. Мислите ли, че няма и не е имало славяни, че те са измислица на конспиратори и манипулатори?...
11. Смятате ли, че езикът ни не е славянски /от славянската езикова група/?
12. Вярвате ли, че вашата гледна точка е най-вярна и че линията на вашето мислене е най-права от всички прави линии?...
Марин Тачков
ПП: При положителни отговори
- от 80 до 100 % – вероятно сте шовинисти, расисти, твърди автохтонисти, с ниска обща и историческа култура, с ирационално мислене...
- от 40 до 80 % – вие сте националисти с недостатъчна интелигентност и грамотност, със спекулативни исторически виждания...
- от 15 до 40 % – патриоти сте, но без достатъчно добри исторически познания...
- до 15 % – имате обективно и рационално мислене, много добра култура и грамотност...
.
.
Тест за историческа интелигентност и култура
1. Смятате ли, че мнозинството от съвременните българи са най-вече наследници на древно местно /коренно/ население?
2. Това местно население знаело ли е границите на земите, които е обитавало /притежавало/, та да предаде тези знания на основателите на българската държава?
3. Древността и местният произход основни критерии ли са за цивилизованост и за превъзходство?...
4. Мислите ли, че древните българи не са се смесвали с други етноси?
5. Дали расовата чистота е съществен белег за висока култура и превъзходство?
6. Ако унгарците са с азиатски произход, ние по-напреднали и по-висши ли сме от тях?
7. Старобългарският език наследник ли е на езика на прабългарите? 8. Кирил и Методий българи ли са?
9. Двамата солунски братя идвали ли са в българската държава?
10. Мислите ли, че няма и не е имало славяни, че те са измислица на конспиратори и манипулатори?...
11. Смятате ли, че езикът ни не е славянски /от славянската езикова група/?
12. Вярвате ли, че вашата гледна точка е най-вярна и че линията на вашето мислене е най-права от всички прави линии?...
Марин Тачков
ПП: При положителни отговори
- от 80 до 100 % – вероятно сте шовинисти, расисти, твърди автохтонисти, с ниска обща и историческа култура, с ирационално мислене...
- от 40 до 80 % – вие сте националисти с недостатъчна интелигентност и грамотност, със спекулативни исторически виждания...
- от 15 до 40 % – патриоти сте, но без достатъчно добри исторически познания...
- до 15 % – имате обективно и рационално мислене, много добра култура и грамотност...
Вълнообразно
Отговорих положително само на последния въпрос. :)
цитирай- до 15 % – имате обективно и рационално мислене, много добра култура и грамотност...
Това е субективно становище
цитирайВъпрос 6. например е зададен така,че аз му давам 2 отговора едновременно: и Да,и Не. Ако обаче отговорете са 80% ДА,значи вие сте родолюбец,привърженик на истината и враг на лъжата и не сте нито "фашист", нито "нацист"!
цитирайИстория се пише според историческите извори- не според пиянските фантазии на този или онзи чуждестранен политик,както правят "нашите" тюрколози!
цитирайВярвам, че моята гледна точка е най-вярна и че линията на моето мислене е най-права от всички прави линии! Дори по-право от Априлската линия.
цитирайна нито един от така :) поставените въпроси :).
цитирайsilviia написа:
Отговорих положително само на последния въпрос. :)
milady написа:
- до 15 % – имате обективно и рационално мислене, много добра култура и грамотност...
- до 15 % – имате обективно и рационално мислене, много добра култура и грамотност...
shtaparov написа:
Това е субективно становище
shtaparov написа:
Въпрос 6. например е зададен така,че аз му давам 2 отговора едновременно: и Да,и Не. Ако обаче отговорете са 80% ДА,значи вие сте родолюбец,привърженик на истината и враг на лъжата и не сте нито "фашист", нито "нацист"!
shtaparov написа:
История се пише според историческите извори- не според пиянските фантазии на този или онзи чуждестранен политик,както правят "нашите" тюрколози!
kvg55 написа:
Вярвам, че моята гледна точка е най-вярна и че линията на моето мислене е най-права от всички прави линии! Дори по-право от Априлската линия.
7. dobrodan - Не мога да отговоря с "да"
19:05
на нито един от така :) поставените въпроси :).
цитирай19:05
на нито един от така :) поставените въпроси :).
Дълго време смятах, че си много по-умен от мен, но нещо взех да се съмнявам. :)
цитирайЕДИН ПРОПУСК МАРИНЕ :)
другарите български руснаци, иначе казнао комунягите преди 1989 г. трябваше да получат същите тия въпроси
защото тия български руснаци преди 1989 г. правеха всичко руско и славянско, почти всичко
и то дори беше по-грешно, по-фалшиво и по-зловредно защото учеше цял народ опт дете в училище на рускославянското, което също бе далеч от истината
цитирайдругарите български руснаци, иначе казнао комунягите преди 1989 г. трябваше да получат същите тия въпроси
защото тия български руснаци преди 1989 г. правеха всичко руско и славянско, почти всичко
и то дори беше по-грешно, по-фалшиво и по-зловредно защото учеше цял народ опт дете в училище на рускославянското, което също бе далеч от истината
mt46 написа:
shtaparov написа:
История се пише според историческите извори- не според пиянските фантазии на този или онзи чуждестранен политик,както правят "нашите" тюрколози!
Археологията е важна, но не е всьо и все а на Запад отдавна са забелязали,че история почти не може да се пише въз основа на археологическите данни- епохите на палеолита и мезолита ясно доказват това!
А въпросите НЕ са коректни, а НАСОЧВАЩИ.
И затова Добродан, туркофилът, излезе най-интелигентен!!!
цитирайИ затова Добродан, туркофилът, излезе най-интелигентен!!!
иначе казано Марине
когато посочваш кривиците на днешните лумшпенпатриоти
посочвай или не забравяй кривиците и на държавните, руско-български лъжци преди 1989
цитирайкогато посочваш кривиците на днешните лумшпенпатриоти
посочвай или не забравяй кривиците и на държавните, руско-български лъжци преди 1989
20.
get -
- А отговора е ЕЛЕМЕНТАРНО ПРОСТ - не като за СЛАВИСТИ И ПРАБЪЛГАРИСТИ ?!
24.02.2021 11:00
24.02.2021 11:00
mt46 написа:
1. Смятате ли, че мнозинството от съвременните българи са най-вече наследници на древно местно /коренно/ население?
1. Смятате ли, че мнозинството от съвременните българи са най-вече наследници на древно местно /коренно/ население?
След КАТО САМ СИ ОТГОВОРИШ ... Това население ЖИВЕЕЩО ИЗВЪН ГРАНИЦИТЕ НА "ВИЗАНТИЙСКАТА ДЪРЖАВА" - РОДСТВЕНО ЛИ Е ИЛИ НЕ?! - На другото ТАКОВА, ЖИВЕЕЩО НА ЮГ ОТ ДУНАВСКИЯ ЛИМЕС, тоест във "Византия" ?!
Като те чета Тачков и ПОЛУЧАВАМ ЯСНАТА ПРЕДСТАВА, дежавю? - Що е това БЪЛГАРСКИЯ ИНТЕЛИГЕНТ - според сентенцията за СЪЩИЯТ от Димитър Чорбаджийски ?
От което САМ ЩЕ СИ УЯСНИШ ОТГОВОРА - на ето този твой Въпрос-обобщение?
mt46 написа:
12. Вярвате ли, че вашата гледна точка е най-вярна и че линията на вашето мислене е най-права от всички прави линии?...
12. Вярвате ли, че вашата гледна точка е най-вярна и че линията на вашето мислене е най-права от всички прави линии?...
Тъкмо за любимата ти именковска култура ще е следващият ми постинг.
Тия желязо и стомана за нищо са ги нямали......и в същото време са били въоръжени с по две къси копия ?!
Не думай? Славяне....значи......
цитирайТия желязо и стомана за нищо са ги нямали......и в същото време са били въоръжени с по две къси копия ?!
Не думай? Славяне....значи......
silviia написа:
Дълго време смятах, че си много по-умен от мен, но нещо взех да се съмнявам. :)
germantiger написа:
ЕДИН ПРОПУСК МАРИНЕ :)
другарите български руснаци, иначе казнао комунягите преди 1989 г. трябваше да получат същите тия въпроси
защото тия български руснаци преди 1989 г. правеха всичко руско и славянско, почти всичко
и то дори беше по-грешно, по-фалшиво и по-зловредно защото учеше цял народ опт дете в училище на рускославянското, което също бе далеч от истината
другарите български руснаци, иначе казнао комунягите преди 1989 г. трябваше да получат същите тия въпроси
защото тия български руснаци преди 1989 г. правеха всичко руско и славянско, почти всичко
и то дори беше по-грешно, по-фалшиво и по-зловредно защото учеше цял народ опт дете в училище на рускославянското, което също бе далеч от истината
Но нима е нормално да скачаме в другата крайност – че изобщо няма славяни?... Може да не сме 80-90% славяни, но поне 40-50%?... :)
Всъщност тюркската теория е водеща отпреди 1944 г. :)
"Най-разпространена е тюркската теория за произхода на прабългарите, която се налага в 20 век и се споделя от редица международни и български автори и авторитетни издания като Енциклопедия Британика, Брокхауз, но се оспорва от средата на 20 век и особено силно днес от някои наши учени, които причисляват прабългарите най-общо казано към арийските ирански народи, което може да се приеме като една добре аргументирана, но небезспорна работна хипотеза.
Несигурността около произхода на прабългарите се дължи най-вече на оскъдните и противоречиви сведения за ранната история на прабългарите. Друга причина за нееднозначното представяне на историята на прабългарите в литературата е новата тенденция в България след 1989 г. за оспорване на съществуващите дотогава схващания и фактът, че „новите прабългаристи“ са често неспециалисти, склонни към свободно тълкование на писмените извори, предоверяване и некритичност към тяхната информация, занимания с епиграфски паметници и езикови проблеми без съответната подготовка, както и произволна датировка и етническа атрибуция на археологическите паметници."
germantiger написа:
иначе казано Марине
когато посочваш кривиците на днешните лумшпенпатриоти
посочвай или не забравяй кривиците и на държавните, руско-български лъжци преди 1989
когато посочваш кривиците на днешните лумшпенпатриоти
посочвай или не забравяй кривиците и на държавните, руско-български лъжци преди 1989
По-важното е днес да имаме сравнително нормални гледища към историята...
ОТ ТЕБ
Но нима е нормално да скачаме в другата крайност – че изобщо няма славяни?... Може да не сме 80-90% славяни, но поне 40-50%?... :)
......
В ТОВА СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН С ТЕБ
цитирайНо нима е нормално да скачаме в другата крайност – че изобщо няма славяни?... Може да не сме 80-90% славяни, но поне 40-50%?... :)
......
В ТОВА СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН С ТЕБ
germantiger написа:
ОТ ТЕБ
Но нима е нормално да скачаме в другата крайност – че изобщо няма славяни?... Може да не сме 80-90% славяни, но поне 40-50%?... :)
......
В ТОВА СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН С ТЕБ
Но нима е нормално да скачаме в другата крайност – че изобщо няма славяни?... Може да не сме 80-90% славяни, но поне 40-50%?... :)
......
В ТОВА СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН С ТЕБ
Вдигнах палец... какво повече?! и даже го копирах във Фейса!!!
цитирайkirk написа:
Вдигнах палец... какво повече?! и даже го копирах във Фейса!!!
Е, можеше и да гласуваш за блога ми...
Търсене
Блогрол
1. М. Тачков - Български песни /стихосбирка/
2. М. Тачков - Ако бях премиер
3. Дела
4. Деспи...
5. Стойнев
6. Светлана
7. Блогът на Стойнев
8. Блог. бг - правила
9. М. Тачков - Любовна балада
10. Публикации - сп. "Пламък"
11. "Изповедта на една компаньонка"
12. Плагиатска "стихосбирка"
13. "Добри да бъдем"
14. Най-хубавата
15. Молитва
16. Меджик
17. Две и 200
18. Да се завърнеш... Редактиране...
19. За държавата, цените, политиците и бюрократите
20. Всеки стих е път към Теб
21. Н. Николов
22. 22. Защо някои другари не са ми драги
23. Западният либерализъм е по-разрушителен от комунизма
24. Контрол чрез глада. Монсанто
25. Да бъдем максимално живи
26. М. Тачков - "Светлей, Училище"
27. М. Тачков - Светоглед
28. М. Тачков - Аз обвинявам
29. 29. Противоречия в автохтонната теория
30. Славянизация
2. М. Тачков - Ако бях премиер
3. Дела
4. Деспи...
5. Стойнев
6. Светлана
7. Блогът на Стойнев
8. Блог. бг - правила
9. М. Тачков - Любовна балада
10. Публикации - сп. "Пламък"
11. "Изповедта на една компаньонка"
12. Плагиатска "стихосбирка"
13. "Добри да бъдем"
14. Най-хубавата
15. Молитва
16. Меджик
17. Две и 200
18. Да се завърнеш... Редактиране...
19. За държавата, цените, политиците и бюрократите
20. Всеки стих е път към Теб
21. Н. Николов
22. 22. Защо някои другари не са ми драги
23. Западният либерализъм е по-разрушителен от комунизма
24. Контрол чрез глада. Монсанто
25. Да бъдем максимално живи
26. М. Тачков - "Светлей, Училище"
27. М. Тачков - Светоглед
28. М. Тачков - Аз обвинявам
29. 29. Противоречия в автохтонната теория
30. Славянизация